امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - 01:06

Afrang Khabar

1400/7/9 1:6

مسابقه بزرگ تهمتن با محوریت آمادگی جسمانی و قابلیت های فیزیکی به زودی از شبکه نسیم به روی آنتن می رود

نسیم با تهمتن زورآزمایی می‌کند

به گزارش افرنگ خبر /به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم این مسابقه که بر پایه توانمندی های جسمی، قدرتی و توان هوازی طراحی شده،  به زودی ازشبکه نشاط و سرگرمی پخش می شود.

تهمتن با میزبانی ورزشکار با اخلاق آیدین ختایی و قهرمان جهان و المپیک بهداد سلیمی در حال تولید و با مسابقات مشابه گذشته که بر پاورلیفتینگ تمرکز داشتند کاملا متفاوت خواهد بود.
بنا بر این گزارش در این دیدار دکتر احسانی با تاکید بر مراقبت های ایمنی و حفظ سلامت ورزشکاران بر بهره گیری از ظرفیت جسمانی در مسیر ویژگی‌های اخلاقی تاکید کردند. وی در ادامه این بازدید که از مراحل ضبط و مرور تولیدات این برنامه صورت گرفت، ضمن گفتگو با مجریان و عوامل این برنامه، توجه به مولفه های بومی در این مسابقه را جز اقدامات مهم سازمان و موثر در تغییر سطح کیفی و کمی برنامه های تلویزیونی دانست و از  پخش تهمتن در ماه ربیع الاول خبرداد.
تهمتن با دکوری عظیم در فضایی حدود ۷۵۰۰ متر مربع  برگزار می شود و به نوعی شرکت کنندگان در ورزشگاهی در ابعاد اصلی با تمام جزئیات به رقابت خواهند پرداخت.
این مسابقه در ۱۰۰ قسمت و با حضور ۲۵۶ ورزشکار از سراسر کشور در چهار گروه تولید وپخش خواهد شد. داوطلبان شرکت در این برنامه پس از راستی آزمایی و تست‌های اولیه پای به این مسابقه گذاشته و با دیگر شرکت کنندگان که با پراکندگی قومی و جغرافیایی  از سراسر کشور به این برنامه می آیند، مردانه رقابت خواهند کرد. این تنوع جز نکات بارز و حائز اهمیت این پروژه است. 
در هر برنامه مستندی از افراد حاضر در صحنه بزرگ تهمتن در اقلیم و موطن شرکت کننده، به نمایش در می اید که جز بخش های جذاب برنامه است
این پروژه  با بیش از ۲۰ دوربین ضبط و در استاندارد بین المللی با کیفیت 4K جهت پخش آماده می‌شود.
مسابقه بزرگ تهمتن به تهیه کنندگی رضا نصیری با هدف تقویت فرهنگ پهلوانی، ترویج زندگی سالم ،تحکیم روابط بین ورزشکاران و اعضای خانواده پی‌ریزی شده و در تلاش است با معرفی الگوی صحیح جوان ایرانی، روحیه جوانمردی و ایثار به زودی به جدول پخش شبکه نسیم برسد.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما