امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - 12:04

Afrang Khabar

1400/4/24 0:4

رییس قوه قضاییه از اختصاص ۱۱۷ میلیارد تومان به استان ایلام خبر داد و گفت: این اعتبار با همکاری سایر دستگاه‌ها براساس اولویت‌ها و مقدورات برای رفع مشکلات امسال و سال آینده ایلام هزینه می‌شود

اختصاص ۱۱۷ میلیارد تومان اعتبار به استان ایلام

به گزارش افرنگ خبر /حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در نشست با خبرنگاران استان ایلام گفت : امروز از بخش های مختلف استان بازدید و مقرر شد با همکاری استاندار ایلام، سازمان بازرسی و سایر دستگاه ها تمامی بنگاه های اقتصادی و مراکز تولیدی کوچک و بزرگ استان که با مشکلاتی مواجه شده و تعطیل یا نیمه تعطیل هستند را شناسایی و با توجه با ضرورت حمایت از تولید داخلی لیست آنان بمنظور بررسی و رفع مشکل موجود تهیه شود.

وی یادآور شد: برنامه داریم با کمک دولت طرح ها و پروژه های نیمه تمام این استان فعال و در اسرع وقت تکمیل شوند.

رئیس دستگاه قضا افزود: ایلامیان شایسته بیشترین خدمات از سوی دولت هستند چراکه توفیق خدمات رسانی و میزبانی از زوار عتبات عالیات را بر عهده دارند.

محسنی اژه‌ای با قدردانی از امام جمعه و استاندار ایلام گفت: این سفر به ۲ منظور انجام شد که هدف اول اینکه از سال ۹۶ سفری صورت نگرفته بود و هدف دوم رفع مشکلات قضایی مردم و خدمات رسانی به آنان بود.

وی تاکید کرد: دستورات لازم برای تعیین تکلیف پرونده‌های که شاکی زیادی دارد در اسرع وقت صادر و مقرر شد در کمترین زمان به این نوع پرونده‌ها رسیدگی شود.

وی با اشاره به گله مندی مردم از عدم اجرای بموقع برخی احکام گفت: مقرر شد این موضوع به‌صورت ویژه بررسی و اگر چنانچه حکمی صادر و قطعی شده اما اجرا نشده است، باید دلیل عدم اجرای آن مشخص شود.

رییس قوه قضاییه ادامه داد: رییس دیوان عالی کشور، دادستان کل کشور، مقامات عالی قضایی، معاونت منابع انسانی و معاونت پشتیبانی قوه قضاییه در سفر امروز بنده را همراهی کردند و برخی از آنان به‌صورت حضوری با مردم این استان دیدار و صحبت آن را شنیدند و تقاضای آنان را دریافت کردند و مقرر شد در اسرع وقت مشکلات و دغدغه‌های مردم بررسی و رسیدگی شود.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما