امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - 03:45

Afrang Khabar

1400/2/21 15:45

وزیر ارتباطات دولت احمدی نژاد از انگیزه حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت.

انگیزه وزیر احمدی نژاد از ثبت نام در انتخابات 1400

به گزارش افرنگ خبر /در ساعت ابتدایی از اولین روز انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، وزیر احمدی نژاد با حضور در وزارت کشور اعلام کاندیداتوری کرد.

محمد حسن نامی در پاسخ به این سوال که انگیزه شما برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری چیست به خبرگزاری افرنگ خبرگفت: همانطور که می دانید بنده متعلق به جامعه ارتش جمهوری اسلامی ایران هستم و احساس می کنم علاوه بر این مسئله، از پایگاه مردمی زیادی برخوردار هستم.

او افزود در این سن زیاد خدمت مان که نزدیک به چهل سال می شود همیشه دوستدار مردم و خدمتگزار مردم بودیم.

نامی ادامه داد: تلاشم بر این است از این بِرند استفاده کنیم و بتوانیم مشارکت مردمی را افزایش بدهم.

۶۴ برنامه برای دولت آینده دارم / فعلا ستاد انتخاباتی ندارم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد حسن نامی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم با حضور در جمع خبرنگاران گفت: من متعلق به ارتش جمهوری اسلامی ایران هستم و سال‌ها در این سازمان خدمت کردم و در وزارت دفاع به عنوان معاون وزیر و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بعد از آن نیز مرکز مطالعات بین‌المللی متعلق به نیروهای مسلح فعالیت کرده ام . 

 وی گفت : من برای ۴ سال آینده ۶۴ برنامه برای دولت آینده دارم که مهمترین آنها ۶ برنامه برای سال اول است که بتوانم درباره وضعیت معیشتی مردم تحولی ایجاد کنیم. برابر ماده ۵۷ قانون اساسی قوه مجریه و قوه مقننه و قوه قضاییه زیر امر رهبری است .

وی درباره تشکیل ستاد نیز گفت : تا وقتی مورد تایید شورای نگهبان قرار نگرفته ام نباید فعالیت تبلیغی و تشکیل ستاد انجام داد.

نامی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در بعد نظامی در رده اول غرب آسیا قرار دارد و این از اقداماتی که در ۴۰ سال اخیر رخ داد کاملا مشخص است و اگر بخواهیم یک هواپیمای مدرن بدون سرنشین ارتش آمریکا به آسمان ما تجاوز کرده بود توسط سامانه سپاه مورد هدف قرار گرفت و این نشان از قدرت بالای دفاعی ما دارد .

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما