امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 02:52

Afrang Khabar

1402/11/9 14:52

سخنگوی وزارت خارجه درباره اتهامات به کشورمان درباره کشته شدن نظامیان آمریکایی در منطقه گفت: ایران در تصمیمات گروه‌های مقاومت برای دفاع از فلسطین و کشورشان دخالتی ندارد.

گروه‌های مقاومت، از ایران دستور نمی‌گیرند

به گزارش افرنگ خبر /آقای ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری هفتگی خود در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما درباره لزوم قطع شریان‌های حیاتی رژیم صهیونیستی توسط کشور‌های اسلامی گفت: انتظار مردم فلسطین و غزه از دولت‌ها و ملت‌های اسلامی این است که از ابزار‌های خود از جمله تحریم کالا‌های رژیم صهیونیستی و استفاده از اهرم انرژی و تحریم انرژی رژیم صهیونیستی استفاده کنند و از این طریق به کمک مردم فلسطین بیایند تا این رژیم کشتار مردم فلسطین و غزه را متوقف کند. ایران از مدت‌ها پیش این بحث را در مذاکرات با کشور‌های اسلامی دنبال کرده است. در گفتگو‌ها با طرف‌های منطقه‌ای استفاده از ابزار فشار و تحریم را به عنوان اقدام انسانی در حمایت از فلسطین مورد تاکید قرار داریم.


گروه‌های مقاومت از ایران دستور نمی‌گیرند
سخنگوی وزارت خارجه در خصوص تهدید ایران توسط بایدن و اتهامات به کشورمان در خصوص کشته شدن نظامی‌های آمریکایی در منطقه گفت: ایران در تصمیمات گروه‌های مقاومت برای دفاع از فلسطین و کشورشان دخالتی ندارد. تکرار اتهامات بی اساس توطئه کسانی است که به دنبال کشیدن پای آمریکا به منطقه و تشدید بحران در منطقه هستند. ایران با آمادگی تحولات در منطقه را زیر نظر دارد و مسئولیت اقدامات تحریک آمیز بر عاملان طرح چنین اتهامات بی اساسی است.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما