امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 03:10

Afrang Khabar

1402/9/27 15:10

معاون استاندار تهران از غیر حضوری شدن مدارس ابتدایی استان تهران به غیر از شهرستان‌های رباط کریم، دماوند، فیروزکوه و بخش رودبارقصران در دو نوبت صبح و عصر فردا سه شنبه ۲۸ آذر خبر داد.

مدارس ابتدایی تهران روز سه شنبه غیرحضوری است

به گزارش افرنگ خبر /معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار تهران گفت: با تشدید آلودگی هوا و بر اساس تصمیم کمیته اضطرار، مدارس ابتدایی استان تهران به غیر از شهرستان‌های رباط کریم، دماوند، فیروزکوه و بخش رودبارقصران در دو نوبت صبح و عصر فردا سه شنبه ۲۸ آذر غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.

محمد غراوی افزود:کودکستان‌ها، مهد‌های کودک و مدارس استثنایی در کلیه مقاطع تحصیلی فردا تعطیل هستند.

به گفته معاون استاندار تهران ، فروش طرح ترافیک روزانه در روز سه شنبه ٢٨ آذر ممنوع است. 

میر محمد غراوی افزود: پلیس راهور تهران بزرگ و پلیس راهور شرق و پلیس راهور غرب تهران، از تردد شبانه خودرو‌های گازوئیلی سنگین و آلاینده جلوگیری کنند.

معاون استاندار تهران به گروه‌های حساس از جمله کودکان، افراد سالمند، بیماران قلبی و تنفسی و زنان باردار توصیه کرد از تردد در فضای باز و به دیگر افراد توصیه کرد از هرگونه فعالیت ورزشی اعم از انفرادی و همگانی در محیط باز خودداری کند.

محمد غراوی گفت: پایگاه‌های سیار فوریت‌های پزشکی اعم از اورژانس و هلال احمر در مناطق پرتردد شهر، جانمایی شدند و شهرداری‌ها و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هم باید از روشن ماندن اتوبوس‌ها و مینی بوس‌ها در پایانه‌های مسافربری جلوگیری کنند.

معاون استاندار تهران همچنین گفت: پلیس راهور تهران بزرگ باید از تردد کلیه موتور سیکلت‌ها، خودرو‌های دودزا و بدون معاینه فنی و همچنین وسایل نقلیه دودزا دارای معاینه فنی جلوگیری کنند.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما