امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 07:09

Afrang Khabar

1401/11/27 19:9

روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی از ارائه رایگان تمامی خدمات غیر حضوری این سازمان خبر داد.

رایگان بودن همه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی

به گزارش افرنگ خبر /به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، با هدف تسهیل در ارائه خدمات و در چارچوب طرح تأمین‌اجتماعی دیجیتال و هوشمند، در حال حاضر تعدادی از پرکاربردترین خدمات سازمان تأمین اجتماعی که مخاطب این خدمات گروه‌های بیمه‌شدگان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران و نیز کارفرمایان هستند، بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری‌ها و تنها به‌صورت غیرحضوری ارائه می‌شوند.

این گزارش برای تشریح بیشتر آورده است:خدمات غیرحضوری این سازمان از جمله استعلام سوابق بیمه‌پردازی، اطلاع از استحقاق درمان، مشاهده حکم و فیش مستمری، ثبت‌نام وام بازنشستگان و ... صرفاً از طریق سامانه خدمات غیرحضوری و برنامه کاربردی (اپلیکیشن) "تأمین من" به شکل کاملاً رایگان در دسترس تمامی بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان قرار دارد.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، متقاضیان استفاده از خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی، کافیست در سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی es.tamin.ir ثبت‌نام کنند.

‌براساس این گزارش، تعداد خدمات غیرحضوری قابل ارائه به مخاطبان در سامانه خدمات غیرحضوری تأمین‌اجتماعی از ۳۰ خدمت به ۴۴ خدمت در حال حاضر رسیده است. همچنین تعداد خدمات غیرحضوری قابل ارائه در اپلیکیشن تأمین من نیز اخیرا به ۳۹ خدمت افزایش یافته است.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما