امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 05:14

Afrang Khabar

1401/6/1 17:14

توضیحات مدیر مجموعه شیرودی

آغاز بازسازی ورزشگاه شهید شیرودی

به گزارش افرنگ خبر /

مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی از بازسازی و نوسازی ورزشگاه شیرودی خبر داد و گفت: هیچ گونه بازسازی اساسی در 80 سال گذشته در ورزشگاه شیرودی انجام نشده بود و اکثر قسمت‌ها در حال ریزش و تخریب است.

مهدی همتی ، اظهار کرد: از ۱۵ فروردین که مدیریت مجموعه ورزشگاه شیرودی را بر عهده گرفتم با حمایت وزارت ورزش و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی سعی کردیم این مجموعه که اکثر قسمت‌های آن در حال ریزش و تخریب بود، بازسازی اساسی شود تا مانع تخریب بیش از حد مجموعه شویم.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها که همواره مورد انتقاد ورزشکاران قرار می‌گرفت سرویس‌های بهداشتی بود که نزدیک به ۲۵ سال هیچ بازسازی در آن صورت نگرفته بود، در حال حاضر هزینه‌ی بازسازی سرویس‌های بهداشتی ورزشگاه کبکانیان و شیرودی و نوسازی سایر بخش‌ها چیزی حدود ۶ میلیارد تومان برای ما هزینه به دنبال داشت.

مدیر مجموعه ورزشی شیرودی افزود: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته پروژه نورپردازی سالن افراسیابی بود که در گذشته تنها مجهز به ۶ لامپ پرمصرف بود که همیشه برای برگزاری مراسم‌ها با مشکل کم نوری سالن مواجه بودیم که در حال حاضر با اجرای پروژه نورپردازی سالن، سیستم گرمایشی و سرمایشی آن نیز فعال شده است.

بازسازی ورزشگاه در حال تخریب شیرودی

همتی همچنین به بازسازی زمین چمن طبیعی شیرودی اشاره کرد و تصریح کرد: زمانی که شیرودی را تحویل گرفتم زمین چمن طبیعی شماره یک و دو این مجموعه به دلیل این که ۵ سال رها شده بود، رنگ چمن‌ها زرد و قابل استفاده نبود اما الان این دو زمین چمن آماده تحویل برای تمرین و انجام بازی دوستانه است، به طوری که روز گذشته نیز فجر شهید سپاسی بازی دوستانه در این زمین داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که پروژه نوسازی و بهسازی ورزشگاه شیرودی تا چه زمانی ادامه دارد و برای بازسازی کل مجموعه چه مقدار اعتبار پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: بازسازی مجموعه تا پایان سال ادامه دارد و میزان اعتبار پیش‌بینی شده برای بازسازی و نوسازی کل مجموعه ۲۰ میلیارد تومان اعتبار است که امیدوارم با حمایت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، اعتبار لازم تامین شود تا از تخریب و ریزش این مجموعه که میراث ورزش ایران است، جلوگیری کنیم.

مدیر مجموعه ورزشی شیرودی گفت: به دنبال مقاوم‌سازی امجدیه هستیم و سعی داریم از پایه کار مقاوم‌سازی را انجام دهیم تا دوباره این مجموعه ورزشی احیاء شود.

همتی در پایان با بیان این که درب ورزشگاه شیرودی از ساعت ۴ صبح برای پیاده‌روی و انجام ورزش همگانی باز است، گفت: برای توسعه ورزش همگانی در این مجموعه، درب ورزشگاه شیرودی از ساعت ۴ تا ۸ صبح برای استفاده عموم باز است، البته کسانی که در این فاصله زمانی برای پیاده‌روی از مجموعه استفاده می کنند، از خدمات استخر و سالن بدنسازی نیز می‌توانند به صورت نیم بها بهره‌مند شوند.

بازسازی ورزشگاه در حال تخریب شیرودی

بازسازی ورزشگاه در حال تخریب شیرودی

 

 

 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما