امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 07:14

Afrang Khabar

1401/4/26 19:14

شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد: کشور‌های متجاوز همچنان به محاصره خود ادامه می‌دهند و مانع از حرکت کشتی‌ها به بندر حدیده می‌شوند.

مداخله خارجی در امور داخلی یمن بزرگترین مانع صلح

به گزارش افرنگ خبر /به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد: مداخله خارجی در امور داخلی یمن بزرگترین مانع برای صلح در این کشور است.

این شورا افزود: صلح نیازمند اراده‌ای جدی و آمادگی برای مشارکت عملی در توقف تجاوز، رفع محاصره، پایان دادن به اشغالگری و از بین بردن همه آثار و پیامد‌های جنگ است.

شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد: کشور‌های متجاوز همچنان به محاصره خود ادامه می‌دهند و مانع از حرکت کشتی‌ها به بندر حدیده می‌شوند.

این شورا خاطرنشان کرد: در زمانی که حریم هوایی خود را به روی دشمن اسرائیلی باز می‌کنند، بدون توجیه اصرار دارند که حریم هوایی و فرودگاه‌های ما را در جنایت جنگی آشکار ببندند.

شورای عالی سیاسی یمن افزود: این جنایات جنگی در مقابل دیدگان جامعه بین المللی رخ می‌دهد که همدست دشمنی است که همه ارزش‌های انسانی و همه قوانین و منشور‌ها را انکار می‌کند.

این شورا تاکید کرد: آمریکا قصد ندارد رفتار خود را در قبال یمن و کل منطقه تغییر دهد و این امر باعث می‌شود ملت ما و آزادگان، سفر رئیس جمهور آمریکا را محکوم کنند.

شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد: هرگونه نتایج سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه که بر حاکمیت، امنیت و ثبات یمن تأثیر می‌گذارد، را رد می‌کنیم.

این شورا افزود: صحبت از تفاهمات در مورد تمدید آتش بس که طرف متجاوز به اجرای مفاد آن متعهد نشد، را محکوم می‌کنیم.

شورای عالی سیاسی یمن خاطرنشان کرد: ما ضمن اعلام آمادگی دائم خود برای هرگونه تلاش صادقانه، تاکید می‌کنیم آتش بس یک تجربه تکان دهنده و ناامید کننده بود که امکان تکرار آن در آینده وجود ندارد.

کلید واژه

Alternate Text

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما