امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 05:08

Afrang Khabar

1401/4/25 17:8

متاسفانه فضای مجازی با میزان دسترسی بالای افراد به آن ، همچنان بستری بدون محدودیت، برای انواع مطالب و فعالیتهای قبیح و فسادزا می‌باشد.

صفحات غیراخلاقی شبکه‌های اجتماعی فیلتر شود

به گزارش افرنگ خبرفضای مجازی فضایی مهم و اثرگذار در دنیای کنونی است و حتما به میزان اهمیت آن به لحاظ استفاده زیاد افراد در گروههای سنی مختلف هستید. متاسفانه این فضا با میزان دسترسی بالای افراد به آن ، همچنان بستری بدون محدودیت، برای انواع مطالب و فعالیتهای قبیح و فسادزا می‌باشد. سالهاست با رها کردن آن جولانگاه خائنان و دشمنان اسلام و انقلاب و وطن است. عدم نظارت و محدود ننمودن فعالیت افراد معلوم‌الحال و... موجب روی آوری جوانان و نوجوانان و حتی کودکان به آن شده و دستاورد آن ، سستی عقاید و حتی دین‌زدگی، ایجاد شبهات اساسی برای افراد، تشویق به فساد اخلاقی و سبک زندگی شیطانی اعم از شرقی و غربی، از هم پاشیدگی کانون خانواده و از بین رفتن حرمتها و محبتها در بین اعضای خانواده‌هاست.


این عدم نظارت حتی در پیام‌رسانهای داخلی چون ایتا و سروش و... کاملا محسوس است. متاسفانه حتی در این پیام‌رسانهای ایرانی کانالهای زیادی با محتوای فساد اخلاقی و جنسی و ترویج بی بند و باری به وفور دیده می‌شود که حتی یکی از آنها هم زیاد است و نباید باشد. هر چه هم در خود پیام‌رسان گزارش محتوای غیر اخلاقی داده می‌شود هیچ ترتیب اثری دیده نمی‌شود.

کانالهای دو گروه معروف خواندگان کره‌ای بی تی اس و بلک پینگ با میزان بالای جذب هواداران نوجوان و جوان ایرانی با هدف گمراهی و ترویج همجنس بازی و فحشا ، همچنان به فعالیت ادامه می‌دهند. در پیام‌رسان سروش هم انواع کانالهای غیراخلاقی خوانندگان و کلیپ‌های ناهنجارانه و کانالهای فیلمهای عاشقانه فعالیت دارند .

خانواده‌ها نگران حضور سالم فرزندان خود در فضای مجازی هستند و حتی به پیام‌رسان های داخلی نمی‌شود اطمینان کرد . همچنین مطالب مضر و نامناسب گوگل که روزانه ده‌ها مطلب راست و دروغ را ارسال می‌کند و اینکه هر چیزی جستجو و سرچ شود بدون هیچ فیلتری حریم اعتقادی و اخلاقی کاربر در گروه سنی متفاوت را تهدید می‌کند . خواهشمندیم با نظارت کامل و اقدام هوشمندانه و ایجاد فیلترهای نامحسوس ، موجبات آرامش روانی و اخلاقی کاربران و والدین را فراهم آورید .

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما