امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - 03:08

Afrang Khabar

1401/4/16 3:8

گفتگو ی دبیر با سازنده سریال یاغی

محمد کارت در فدراسیون کشتی

به گزارش افرنگ خبر /

محمد کارت در دیدار با رئیس فدراسیون کشتی در مورد حواشی و فضای رسانه ای سریال یاغی که این روزها مورد توجه جامعه کشتی قرار گرفته است، صحبت کرد.
علیرضا دبیر نیز در این دیدار گفت: اگر بتوانیم قهرمان سازی خوبی در فضای سریال و فیلم سینمایی در کشتی داشته باشیم، نتیجه آن حضور گسترده نوجوانان و جوانان علاقمند به سالن های کشتی است و هرچه کمیت کشتی گیران بالا برود، می توانیم شاهد درخشش چهره ها و ظهور استعدادهای بیشتری در کشتی باشیم. کشتی برند ورزش ایران در جهان است و به عنوان یک ورزشی که ریشه در تاریخ، فرهنگ و مذهب این کشور دارد، جزئی از میراث فرهنگی ما محسوب می شود که باید در حفظ و انتقال آن به نسل بعدی کوشا باشیم.
در ادامه محمد کارت و علیرضا دبیر بعد از بازدید از امکانات خانه کشتی به دیدار محمد بنا و شاگردانش رفتند. محمد کارت در بین کشتی گیران فرنگی کار در مورد هدف خود از ساخت سریال یاغی، گفت: فقط می خواستم که مسیر سختی را که یک کشتی گیر برای رسیدن به موفقیت و کسب مدال، آن هم در شرایط سخت جامعه از نظر اقتصادی طی می کند و همچنین همت بالا، زحمت، تلاش و رشادت هایی که در این مسیر طولانی دارد را، به مردم نشان دهم و در قسمت های آینده، این سریال کامل تر و جذاب تر خواهد شد، و در آینده به صورت کامل و جامع در مورد ساخت این سریال با رسانه ها گفت و گو خواهم کرد.

 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما