امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 04:54

Afrang Khabar

1401/4/14 16:54

پیروزی راحت ایران و صعود بعنوان تیم دوم

بسکتبال پنجره سوم انتخابی جام جهانی

به گزارش افرنگ خبر /

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی خود از پنجره سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳، سوریه را شکست داد.

از ساعت ۱۹:۳۰ (دوشنبه) ۱۳ تیر ۱۴۰۱، تیم ملی بسکتبال ایران در دومین (آخرین) بازی خود از پنجره سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ به مصاف تیم ملی سوریه رفت که در پایان، با نتیجه ۹۱ - ۵۶ مقابل حریف نه چندان قدرتمند خود به پیروزی دست یافت‌.

ترکیب ایران:
حامد حدادی، ارسلان کاظمی، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی و سجاد پذیرفته

ترکیب سوریه:
هانی عادریبه، الیاس عذریه، دیوید هرمس، ندین عیسی و امیرجبار هینتون

پیروزی راحت تیم ملی بسکتبال مقابل سوریه/ صعود به عنوان تیم دوم

نیمه اول: ایران ۳۹ - ۲۸ سوریه

با شروع بازی تیم ملی ایران دفاع تیمی خوبی را مقابل حملات میزبان انجام داد و موفق شد کوارتر نخست را ۲۲-۸ با برتری پشت سر بگذارد. در کوارتر دوم اما سوریه با درخشش «هینتون» عملکرد بهتری در حمله داشت و ۱۷-۲۰ پیروز کوارتر دوم شد. در این کوارتر ایران نتوانست دفاع خوبی را به نمایش بگذارد.

پیروزی راحت تیم ملی بسکتبال مقابل سوریه/ صعود به عنوان تیم دوم

نیمه دوم: ایران ۹۱ - ۵۶ سوریه

شاگردان ارمغانی در این نیمه بازی را پر فشار آغاز کردند تا اختلاف را افزایش دهند که با درخشش جمشیدی، حدادی و پذیرفته در این زمینه موفق بودند تا ۲۵-۱۵ پیروز کوارتر سوم شوند. در وقت پایانی بازی نیز این تیم ایران بود که عملکرد بهتری داشت و با درخشش نیمکت نشینانی چون رسول مظفری، نوید رضایی‌فر و محمد حسن‌زاده ۲۷-۱۳ برنده کوارتر چهارم شد تا در مجموع ۹۱ - ۵۶ پیروز بازی شود.

پیروزی راحت تیم ملی بسکتبال مقابل سوریه/ صعود به عنوان تیم دوم

تیم ملی ایران در این پنجره دو بازی را انجام داد. شاگردان سعید ارمغانی در مسابقه نخست خود با حساب ۶۰ - ۶۸ مقابل قزاقستان شکست خوردند و در بازی دوم مقابل سوریه، با حساب ۹۱ - ۵۶ به برتری دست یافتند تا پس از قزاقستان صدرنشین، به عنوان تیم دوم گروه C به دور بعد (پنجره چهارم انتخابی جام جهانی) صعود کنند.

 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما