امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 01:03

Afrang Khabar

1401/3/24 13:3

برای جلوگیری از خروج ارز

یک شرکت دانش‌بنیان، شیرآلات صنعتی با سازوکار‌های عملگر خودکار برای صنایع مختلف طراحی و تولید کرده است.

بومی سازی شیرآلات صنعتی

به گزارش افرنگ خبربه نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان گفت: شیرآلات صنعتی یکی از پراهمیت‌ترین تجهیزات تمام صنایع به‌خصوص صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاهی، نیروگاهی، صنایع تصفیه آب و فاضلاب، صنایع غذایی و فولاد است.

آرمین مرشد افزود: شیرآلات صنعتی با مکانیزم‌های عملگر خودکار از قبیل نیوماتیک، الکتریک و هیدرولیک محصول دانش‌بنیان و مهم در بیشتر صنایع است. یکی دیگر از محصولات شاخص این شرکت دستگاه گشتاورسنج شیر توپی است که در نوع خود در دنیا کم نظیر است.
وی اضافه کرد: خدمات پس از فروش و دسترسی آسان مشتری‌ها به تولیدکننده اصلی از مزیت‌های این محصول محسوب می‌شود، همچنین این شیرآلات یک‌بار به پالایشگاه اربیل عراق نیز صادر شده است.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پترو آرسام گفت: این محصولات از سال ۹۶ در خط تولید قرار گرفته‌و به‌طور مستقیم ۱۵ نفر و غیرمستقیم تا ۱۰۰ نفر را مشغول به کار کرده است.
آرمین مرشد با اشاره به اینکه حمایت‌ها باید عملی‌تر باشد، افزود: یکی از چالش‌های این شرکت دانش‌بنیان، مکان استقرار است که با توسعه حمایت‌ها و توجه بیش‌تر این چالش نیز برطرف خواهد شد.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما