امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 03:17

Afrang Khabar

1400/12/9 15:17

فناوری اطلاعات و ارتباطات که نتیجه توسعه کاربرد اینترنت در دنیا است به گسترش کسب‌وکار‌های دیجتیال و خلاق کمک بسیاری کرده است.

رونق فناوری اطلاعات باطراحی ۴نرم‌افزار تلفن همراه

به گزارش افرنگ خبردر همه دنیا از فناوری اطلاعات و ارتباطات در زمینه‌هایی، چون تجارت الکترونیک، حکمرانی الکترونیکی، بانکداری، کشاورزی، آموزش، پزشکی، دفاع، حمل و نقل و ... استفاده می‌شود. در ایران نیز با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از صنایع خلاق؛ ۴ نرم افزار موبایلی طراحی شد تا دسترسی‌ها به این خدمات و فناوری‌ها تسهیل شود.

کارشناسان معتقدند که تحقق توسعه پایدار و ارتقای سطح کیفیت زندگی بشر از جمله مزایای توسعه این فناوری است. بر همین اساس شرکت‌های فعال و دارای توانمندی در زمینه طراحی این نوع خدمات؛ با تولید نرم‌افزار‌های موبایلی به این کار شتاب دادند.
«اپلیکیشن ویدئویی حوزه موسیقی (تله موزیک)»، «اپلیکیشن فانوس»، «نرم افزار پایانه فروش (نپفا)» و «پیام‌رسان آی‌گپ»؛ محصولات تولیدی در این حوزه هستند.

 تله‌موزیک 
این نرم افزار؛ مجموعه‌ای از بهترین کنسرت‌ها، فیلم‌های مستند، موزیک ویدیوها، زندگی‌نامه چهره‌های مطرح موسیقی و تاریخ موسیقی ملل که همه آن‌ها را در یک اپلیکیشن و روی گوشی تلفن همراه برای کاربران قابل دسترس کرده است.

 اپلیکیشن فانوس 
فانوس یک برنامه مدیریت مالی و حسابداری شخصی است که به صورت اتوماتیک و رایگان هزینه و درآمد‌های کاربران را ثبت و مدیریت هوشمندانه آن‌ها را میسر می‌کند.
این نرم‌افزار دستیاری هوشمند برای مدیریت درآمد‌ها و هزینه‌ها است.

 نپفا 
ارتباط فردا به عنوان عامل چهارم و بازوی فنی و اجرایی بانک‌ها در مدیریت شبکه پایانه‌های فروش فعالیت می‌کند و انواع دستگاه‌های به روز POS نظیـر کارتخـوان هوشمنـد، کارتخـوان موبایـل، دستگاه‌های بـا صفحه نمایش لمسی، دستگاه‌های متصل به صندوق فروشگاهی و ... را در سرتاسر کشور ارائه کرده است.
زنجیره خدمات پایانه فروش، از سه عنصر اصلی شرکت پشتیبان، کارگزار و پذیرنده تشکیل می‌شود. این شرکت در تلاش است که اثربخشی هر سه عنصر این زنجیره را افزایش دهد.

 آی‌گپ 
آیگپ (آی گپ) یکی از کامل‌ترین و کاربردی‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که خدمات مورد نیاز روزانه کاربر را با هزینه کمتر و در سریع‌ترین زمان ممکن تامین می‌کند. خدماتی، چون گفتگو، تماس تصویری و ارسال فایل‌های حجیم تا پرداخت کرایه تاکسی و خرید بلیط هواپیما و غیره.
توسعه این نوع از خدمات برای کابران مزایایی، چون کاهش قیمت تمام شده و افزایش سرعت و دقت خدمات ارائه شده، دسترسی آسان و سریع به اطلاعات و خدمات مورد نیاز در تمامی ساعات شبانه روز و ... را به همراه دارد.
به همین دلیل توسعه این نوع از خدمات در همه کشور‌ها به الزامی ملی بدل شده و بخش خصوصی و دولتی در کنار هم و با هم افزایی امکانات و تخصص‌ها به دنبال گسترش خدمات آنلاین در کشورشان هستند.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما