امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 03:18

Afrang Khabar

1400/12/7 15:18

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: در سفر آتی با همکاری بنیاد مسکن ۲۰ هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در خراسان جنوبی احداث خواهیم کرد.

۲۰ هزار واحد مسکونی برای نیازمندان خراسان جنوبی

به گزارش افرنگ خبرآقای پرویز فتاح در حاشیه امضای تفاهم‌نامه بین آموزش و پرورش و بنیاد مستضعفان در جمع خبرنگاران و در خصوص طرح نهضت ملی مسکن افزود: در خصوص این طرح تفاهم نامه‌ای را با حضور وزیر مسکن و شهرسازی امضا کردیم و در اولین قدم و در یک ماه اول در کرمانشاه کلنگ‌زنی را آغاز کرده و مشغول احداث مسکن در این زمین‌ها هستیم.

 
وی ادامه داد: وزارتخانه در این خصوص به استان‌های دیگر هم ابلاغ کرده و در نقاط دیگر مسئولان امر به دنبال تغییر کاربری زمین‌ها برای شروع احداث مسکن هستند.
 
فتاح افزود: طی دو تا سه ماه آینده این زمین‌ها تعیین تکلیف می‌شوند تا در خدمت طرح ملی مسکن قرار گرفته و این طرح برای عموم مردم می‌باشد.
 
وی در خصوص ارائه مسکن برای افرادی که دارای دو معلول و بالاتر هستند گفت: با بهزیستی در این خصوص تفاهم نامه‌ای در خصوص ساخت ۴ هزار مسکن امضا کردیم که ظرف دو سال آینده حتما تکمیل خواهد شد.
 
گفتنی است برای خانواده‌های دارای دو معلول و بالاتر قبلا ۱۲ هزار مسکن ساخته‌ایم و در آینده‌ای نزدیک همه این خانواده‌ها صاحب مسکن خواهند شد.
 
فتاح با اشاره به امضای تفاهم‌نامه برای ساخت ۱۰ هزار مسکن با کمیته امداد گفت: از این ۱۰ هزار مسکن، ۸ هزار واحد آن احداث شده و بقیه را ظرف دو سال آینده به اتمام خواهیم رساند.

 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما