امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - 01:47

Afrang Khabar

1400/12/7 1:47

وزیر امورخارجه روسیه با حمایت از استقلال دونتسک و لوهانسک تصریح کرد: امروز رایزنی هایی انجام می دهیم و نشست هایی برگزار می کنیم و روابطی با این دو جمهوری برقرار می کنیم.

لاوروف: تضمین امنیت روسیه خط قرمز ماست

به گزارش افرنگ خبر /سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه بر حمایت کشورش از جمهوری های دونتسک و لوهانسک و تلاش های آنها برای استقلال و حمایت از حقوق آنها تاکید کرد و افزود: امروز رایزنی هایی انجام می دهیم و نشست هایی برگزار می کنیم و روابطی با این دو جمهوری برقرار می کنیم.

وزیر امور خارجه روسیه در ادامه تاکید کرد: رئیس جمهور اوکراین باید توافقنامه های مینسک را اجرا کند.
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت: تدابیری که مسکو در اوکراین اتخاذ کرد با هدف تضمین امنیت ملت روسیه است. روسیه برای گفتگو با همه کشورها آمادگی دارد.
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت: امیدواریم همچنان فرصت برای بازگشت به قوانین و تعهدات بین المللی وجود داشته باشد.
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: هیچکس قصد ندارد اوکراین را اشغال کند.
وی در ادامه گفت: کرملین بزودی پاسخ های "متقارن یا نامتقارن" به تحریم های غرب را خواهد داد.
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه جمعه گفت چنانچه اوکراین تسلیم شود ( سلاح هایش را زمین بگذارد)، روسیه آماده مذاکرات با مقامات اوکراینی است.
وزیر امور خارجه روسیه در کنفرانس خبری گفت « به محض آنکه نیروهای ارتش اوکراین به درخواست ما پاسخ بدهند و سلاح را زمین بگذارند، ما هر زمان آماده مذاکرات خواهیم بود».

 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما