امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - 01:58

Afrang Khabar

1400/12/3 1:58

همزمان با برگزاری همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک، دستاوردهای این حوزه به صورت مجازی و سه بعدی از فردا سه شنبه تا ۱۰ اسفند ارائه خواهد شد.

نمایشگاه سه بعدی ژئوماتیک در نقشه برداری

به گزارش افرنگ خبر / بیست و ششمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی؛ ژئوماتیک ۱۴۰۰ با شعار "اطلاعات مکانی، زیربنای توسعه اقتصادی کشور " در روزهای ۳ و ۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ به صورت غیرحضوری و وبیناری برگزار می شود.

این همایش و نمایشگاه از سوی سازمان نقشه برداری کشور با همکاری جامعه مهندسان نقشه برداران ایران و انجمن علمی مهندسی نقشه برداری و ژئوماتیک ایران برگزار می شود و ارائه ۶۲ مقاله در قالب سخنرانی و ۵۴ مقاله در قالب پوستری و ارائه آخرین فناوری ‏ها و دستاوردهای عرصه ژئوماتیک، در نمایشگاه مجازی سه بعدی با مشارکت بخش ‏های مختلف دانشگاهی، دولتی و خصوصی، از برنامه‏ های این همایش دو روزه و نمایشگاه است.

نمایشگاه ژئوماتیک یکی از بزرگترین رویدادهای علمی و تخصصی در حوزه مهندسی نقشه‌برداری و ژئوماتیک در کشور و جایگاهی برای تبادل اطلاعات و تعامل بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان دانش، اطلاعات، تجهیزات، خدمات و دستاوردهای مهندسی نقشه‌برداری و ژئوماتیک در بخش‌های دولتی و خصوصی است. در این نمایشگاه در کنار شرکت کنندگان بخش دولتی، دانشکده های مهندسی نقشه برداری دانشگاه تهران، خواجه نصیرالدین طوسی و همچنین شهید بهشتی آخرین دستاوردهای خود را در حوزه دانشگاهی دستاوردهای علمی دانش ژئوماتیک به نمایش خواهند گذاشت.

با توجه به شیوع ویروس کرونا نمایشگاه ملی ژئوماتیک ۱۴۰۰ به صورت مجازی و سه بعدی از ۳ اسفند ماه تا ۱۰اسفندماه سال ۱۴۰۰  میزبان فعالان و علاقمندان علم نقشه برداری خواهد بود.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما