امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 09:08

Afrang Khabar

1400/11/26 21:8

به دنبال افزایش جرم و جنایت، مدارس آمریکا در تلاشند تا مجددا بودجه نیرو‌های پلیس مستقر در مدارس را برقرار کنند.

افزایش جرم و جنایت در مدارس آمریکا

به گزارش افرنگ خبر /به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری فاکس نیوز، در شرایطی که جنبش هواداران قطع بودجه پلیس در سراسر آمریکا در سال ۲۰۲۰ مثل آتش سوزی‌های وسیع گسترش یافته بود، بودجه پلیس مدارس کاهش یافت و بسیاری از نیرو‌های پلیس از راهرو‌های مدارس حذف شدند. تقریبا دو سال بعد، این شروع تغییر بود و جنایات در مدارس دولتی افزایش یافت.

جو گامالدی معاون رئیس پلیس ملی نظم عمومی به فاکس نیوز گفت: من فکر می‌کنم آنچه شما شاهدش هستید و واکنش این حوزه‌های تحصیلی دقیقا آن چیزی است که ما در همه شهر‌های اصلی این کشور شاهدش هستیم. 
وی افزود: ما سال گذشته ۱۶ شهر در آمریکا داشتیم که بیشترین آمار قتل را در تاریخ ثبت شده، گزارش کرده اند و اکنون مردم به سرعت در حال پس گرفتن حرف‌های قبلی شان هستند و به این درک رسیده اند که افسران پلیس، امنیت جوامع ما را تامین می‌کنند. 
در چهار ماه اول سال تحصیلی، ۱۶۸۸ تماس اضطراری برقرار شده است که ۱۰۲ فقره از آن‌ها در ارتباط با تعرض‌های جنسی، ۸۷ مورد حمله، ۸۲ مورد تهدید در مدارس، ۷۶ مورد حوادث کنترل شده، ۵۷ فقره حوادث مرتبط با تسلیحات، ۵۷ مورد درگیری، ۳۵ مورد حوادث سلامت روان، ۲۸ مورد جرائم مرتبط با اموال و ۴ مورد سرقت در مدارس گزارش شده است.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما