امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 05:01

Afrang Khabar

1400/11/22 17:1

منتفی شدن بازگشت رضائیان به پرسپولیس

اختلاف با باشگاه قطری

به گزارش افرنگ خبر /

در شرایطی که اختلاف نظر میان سرمربی السیلیه و رامین رضاییان منتهی به فسخ قرارداد این بازیکن و باشگاه قطری شده بود، در نهایت الدحیل راضی به صدور رضایت‌نامه و فسخ نهایی قرارداد مدافع ایرانی خود نشد.

رامین رضاییان که به عنوان بازیکن قرضی راهی السیلیه شده بود، برای پایان قرارداد و دریافت رضایت‌نامه‌اش نیاز به موافقت الدحیل داشت. در ادامه مذاکرات زیادی بین این بازیکن و دو باشگاه السیلیه و الدحیل صورت گرفت تا وی امیدوار به بازگشت به تهران و پرسپولیس باشد که البته بی‌نتیجه ماند.

رضاییان که تا شب گذشته نیز امید زیادی به فسخ قرارداد داشت و این موضوع حتی باعث مصاحبه رضا درویش در این زمینه و اعلام خبر جذب بازیکن جدید و خبر خوش به هواداران شده بود. با این حال الدحیل با اعلام این موضوع که رضایت‌نامه مدافع ایرانی خود را صادر نخواهد کرد، در مذاکره با مدیران السیلیه از آنها درخواست بازگشت این بازیکن به لیست را کرد.

رضاییان و مدیربرنامه‌های وی امروز نیز در جلسه‌ای دوباره با مدیران دو باشگاه تلاش خود را برای جلب رضایت آنها دنبال کردند و امیدوار بودند با توجه به درخواست باشگاه پرسپولیس این موضوع نهایی شود که در نهایت بی‌نتیجه ماند.

اکنون در فاصله ٢۴ ساعت تا پایان مهلت نقل و انتقالاتی فوتبال ایران و درخواست برای بازگشت رضاییان به السیلیه باید ماجرای رضاییان - پرسپولیس را تا انتهای این فصل پایان یافته متصور شد، مگر اینکه در ساعات کوتاه باقی مانده اتفاق دیگر رخ دهد.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما