امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 07:13

Afrang Khabar

1400/11/16 19:13

رئیس سازمان بازرسی کل کشور کیفیت خودرو‌ها را موضوع مهمی توصیف کرد و گفت: موضوع تصادف بهبهان در حال پیگیری است و به هر نتیجه‌ای که برسیم، اقدام خواهیم کرد.

ورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع کیفیت خودرو

به گزارش افرنگ خبر /به نقل از خانه ملت؛ ذبیح الله خداییان درباره وضعیت خودرو‌های موجود در پارکینگ خودروسازان پس از هشدار سازمان بازرسی، گفت: تعداد خودرو‌های بسیار موجود در انبار‌ها و پارکینگ خودروسازان تحت عنوان خودرو‌های ناقص که متاسفانه مستمر بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شد، با هشدار‌های داده شده در حال کاهش است و یکی بعد از دیگری از پارکینگ‎‌ها خارج شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ما کاری که شروع می‌کنیم، ادامه خواهیم داد تا نتیجه حاصل شود و هدف اصلاح امور است، افزود: ما پیگیر هستیم، تا زمانی که امور اصلاح شود به این دستگاه‌ها کمک کنیم و در این مسیر اگر با سوء جریانی روبه رو شویم، برخورد لازم را انجام می‌دهیم.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور اضافه کرد: خوشبختانه دولت هم به موضوع اصلاح امور ورود کرده و در آینده وضع بهتر خواهد شد.
خداییان در پاسخ به این سوال که آیا سازمان بازرسی به موضوع کیفیت خودرو‌های داخلی ورود خواهد کرد، توضیح داد: کیفیت بدون شک موضوع مهمی و خودرو وسیله‌ای است که با جان مردم در ارتباط بوده و از اهمیت خاصی برخوردار است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه باید دستگاه‌هایی که متولی این موضوع هستند و استاندارد‌ها را تعریف می‌کنند، نظارت خود را نیز اعمال کنند، تصریح کرد: ما نیز براساس قانون وظایفی داریم حتی در تصادف بهبهان همکاران ما ورود کردند و در حال پیگیری موضوع هستند، با اخذ نظر کارشناسان به هر نتیجه‌ای که برسیم، اقدام خواهیم کرد.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما