امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 09:10

Afrang Khabar

1400/11/4 21:10

مهندس رستم قاسمی که با هدف پیگیری اجرای طرح‌های زیر ساختی مشترک دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان به این کشور سفر کرده است‎؛ وارد فرودگاه باکو شد.

ورود وزیر راه و شهرسازی کشورمان به باکو

به گزارش افرنگ خبر /وزیر راه و شهرسازی که با هدف پیگیری اجرای طرح‌های زیر ساختی مشترک دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان به این کشور سفر کرده است‎؛ وارد فرودگاه باکو شد.

مهندس رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی و رییس ایرانی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان در این سفر دو روزه با مقامات عالی رتبه جمهوری آذربایجان دیدار و گفتگو خواهد کرد.
وزیر راه کشورمان به همراه معاونانش، معاون اقتصادی وزیر خارجه و استانداران آذربایجان شرقی و اردبیل از نحوه‌ی بازسازی و نیاز‌های مناطق آزاد شده‌ی «فضولی – زنگیلان و هورادیز» بازدید کردند.
دیدار با رییس جمهور آذربایجان، معاون نخست وزیر و وزیر حمل و نقل و توسعه دیجیتال جمهوری آذربایجان و مذاکره در زمینه طرح‌های مشترک جاده‌ای آستاراچای و تسهیل در ترانزیت و تردد ناوگان تجاری دو کشور از برنامه‌های این سفر اعلام شده است.

 

گفتنی است صبح امروز (دوشنبه) هواپیمای وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه بین المللی «فضولی» فرود آمد که اولین نشست هواپیمای خارجی در این فرودگاه است.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما