امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 07:15

Afrang Khabar

1400/8/22 19:15

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر از افزایش قیمت طلا و سکه در بازار خبر داد؛ نرخ ارز نیز در مقایسه با پنجشنبه گذشته با افزایش همراه است.

قیمت طلا، سکه و ارز

به گزارش افرنگ خبر /آقای محمد کشتی آرای  با اشاره به افزایش نرخ انس جهانی و عرضه آن با قیمت ۱۸۸۶ دلار افزود: امروز هر قطعه سکه طرح قدیم  ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۲ میلیون و ۷۵۰ هزارتومان،  نیم سکه  ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه  ۳ میلیون و ۸۵۰ هزارتومان و سکه گرمی۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان بفروش می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه افزایش نرخ انس و دلار قیمت طلا و سکه را افزایش داده ادامه داد: امروز هر گرم طلا 18 عیار ۱ میلیون و ۲۷۶ هزار تومان و هر مثقال طلا ۵ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

کشتی آر‌ای با بیان اینکه تقاضا برای طلا در بازار وجود ندارد گفت: قیمت حباب سکه به ۱۵۰ هزار تومان رسیده که با افت مواجه بوده که علت آن افزایش ترخ انس و دلار است درحالی که تقاضایی برای آن در بازار وجود ندارد.

نرخ ارز در نخستین روز هفته

نرخ ارز امروز در مقایسه با پنج شنبه گذشته با افزایش همراه است؛ امروز هر دلار (تا لحظه تنظیم خبر) ۲۸ هزار و ۶۲۰ تومان و هر یورو ۳۲ هزار و ۹۱۰ تومان بفروش می‌رسد.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما