امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 09:23

Afrang Khabar

1400/8/19 21:23

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفرهای استانی به منظور حضور در شورای اداری و شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و دیدار با ایثارگران استان سمنان به این استان سفر کرد.

سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان سمنان

به گزارش افرنگ خبر /دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز چهارشنبه 19 آبان با حضور در گلزار مطهر شهدای امامزاده اشرف سمنان به مقام شامخ شهدا از جمله شهید «عباس دانشگر» ادای احترام کرد.

وی در گفت‌وگو با رسانه‌ها در خصوص اهداف سفر خود به این استان گفت: رئیس جمهور محترم در سفر به استان سمنان قول دادند که مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به طور ویژه پیگیری شود البته سفرهای استانی برای بررسی عملکرد بنیاد، مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران و حضور در شورای اداری و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌ریزی شده بود اما به دستور رئیس‌جمهور این سفر زودتر انجام شد که در خدمت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران این استان باشیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابیان اینکه مردم ولایتمدار استان سمنان در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی فداکاری کرده‌اند، افزود: امیدواریم بتوانیم بخشی از مشکلات ایثارگران عزیز را برطرف کرده و مسائل استان را از دریچه‌های مختلف بررسی و رسیدگی کنیم و در این مسیر تلاش می‌کنیم مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها اختیارات کافی برای تصمیم‌گیری داشته باشند.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی در ادامه این سفر در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: خدا را شاکر هستیم که توفیق خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان سمنان را پیدا کردیم. مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران از صبح امروز در میز خدمت بنیاد استان حضور پیدا کردند و مشکلات خانواده‌‌های معظم شهدا و ایثارگران را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.
معاون رئیس‌جمهور بررسی عملکرد بنیاد را از جمله اهداف این سفر استانی عنوان کرد و گفت: این چهارمین سفر استانی در مدت دو ماه مدیریت جدید در بنیاد شهید و امور ایثارگران است و امیدوارم این سفر با اجرای برنامه‌های بنیاد پر برکت باشد. 
حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز در این دیدار با خیر مقدم به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اینکه پس از سفر رئیس جمهوری و بیان برخی موارد از سوی خانواده معظم شهدا و ایثارگران، معاون ایشان در استان حضور یافتند نشان از این دارد که دولت، بنا بر خدمت و گره‌گشایی دارد البته خانواده معظم شهدا و ایثارگران تنها نیازمند حمایت مادی نیستند بلکه نیازهای معنوی آنان دارای اهمیت بیشتری است.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: حضور در بین مردم و رسیدگی به امور آنها توسط مسئولان و به‌کارگیری افراد دلسوز نظام اسلامی، باعث اعتماد و امید بیش از پیش مردم خواهد شد.
امام جمعه سمنان با اشاره به اهمیت توجه به وصیت‌نامه و خواسته‌های شهدا خاطرنشان کرد: هر شهیدی در وصیت‌نامه‌اش به نکته‌های کلیدی توجه کرده است که یکی از مهم‌ترین خواسته‌های شهدا حمایت از ولایت فقیه و نظام اسلامی است و دیگری موضوع حجاب و عفاف است که شهدای ما به آن توجه دارند.
سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: توجه به خانواده معظم شهدا و ایثارگران همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری است و این استان شهدای بسیاری را تقدیم اسلام کرده است.
استاندار سمنان با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان سمنان گفت: در سفر رئیس جمهور ضرورت توجه به مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران مطرح شد و حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این استان گره‌گشای مشکلات ایثارگران خواهد بود.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما