امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 09:23

Afrang Khabar

1400/8/19 21:23

نبرد مرگ و زندگی دختران ایران با اندونزی

بسکتبال زنان کاپ ب آسیا - اردن

به گزارش افرنگ خبر /

تیم ملی بسکتبال بانوان ایران در دومین دیدار خود از رقابت‌های سطح ب کاپ آسیا ۲۰۲۱ که به میزبانی اردن در حال برگزاری است، به مصاف تیم سوریه رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه ۷۸ بر ۷۱ به سود سوریه به پایان رسید. این در حالی است که ایران در اولین بازی خود مقابل لبنان با اختلاف دو امتیاز شکست خورده بود و پیش بینی می شد با توجه به پیروزی لبنان برابر سوریه، بتواند در دومین بازی با پیروزی از زمین خارج شود. 


معصومه اسماعیل‌زاده، ادنا عیسائیان، دلارام وکیلی، شادی عبدالوند و آناهیس خداوردیان ترکیب آشنای تیم ملی را در دو بازی قبلی تشکیل دادند و حالا باید برای صعود به مرحله نیمه نهایی به مصاف اندونزی برون. 


تیم ایران در گروه اول مسابقات با دو شکست مقابل لبنان و سوریه در جایگاه سوم قرار گرفت و با تیم دوم گروه ب که اندونزی است، به رقابت‌ خواهد پرداخت. دیدار تیم‌های ایران و اندونزی امشب ساعت 20:30 برگزار می‌شود. 


لبنان، ایران، سوریه (گروه اول)، قزاقستان، اندونزی و اردن(گروه دوم) تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هستند که تنها قهرمان این دسته به دسته اول آسیا صعود می‌کند.


برنده دیدارهای ایران با اندونزی و سوریه با قزاقستان به نیمه نهایی راه پیدا می‌کنند و بازنده‌ها هم برای کسب جایگاه پنجم و ششم به رقابت خواهند پرداخت.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما