امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 03:04

Afrang Khabar

1400/8/10 15:4

ساکنان روستای دیر جمال در حومه شمالی حلب در محکومیت و مخالفت با اشغالگری ترکیه و شبکه‌های تروریستی مسلح و مزدور آنکارا، تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

تظاهرات درحومه شمالی حلب درمحکومیت اشغالگری ترکیه

به گزارش افرنگ خبر /ساکنان روستای دیر جمال در حومه شمالی حلب در محکومیت و مخالفت با اشغالگری ترکیه و شبکه‌های تروریستی مسلح و مزدور آنکارا، تجمع اعتراض آمیز برگزار و بر حمایت از دولت و ارتش این کشور در جنگ با تروریست‌ها و اشغالگران تا آزادسازی کامل سوریه تأکید کردند.

به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، تجمع کنندگان، جنایات وحشیانه تروریست‌های وابسته به ترکیه را علیه غیر نظامیان در مناطق تحت اشغالشان، محکوم کردند.
شرکت کنندگان در این تجمع اعتراض آمیز تأکید کردند پشت سر ارتش سوریه برای آزادسازی همه خاک این کشور از چنگال تروریسم، متحد هستند.
یکی از معترضان گفت: «ساکنان دیر جمال متحد هستند و از رهبران سوریه و در صدر آن‌ها بشار اسد رئیس جمهور سوریه و ارتش حمایت می‌کنند. ما با همه طیف‌هایی که هستیم با اشغالگری ترکیه در سوریه مخالفیم.
ساکنان دیر جمال با در دست داشتن کاغذ نوشته‌هایی تأکید کردند ملت سوریه با همه طیفهایش خاری در چشم دشمنان باقی خواهند بود و خونشان را برای آزادسازی همه سرزمین سوریه از لوث وجود اشغالگران خواهند داد.
یک نفر دیگر گفت: «هر اشغالگری که خاک این کشور را با حضورش آلوده کرده است به رهبری بشار اسد عقب خواهیم راند.»ساکنان دیر جمال با شرکت در این تجمع پیام‌های متعددی را دادند و تأکید کردند از تهدیدات رژیم ترکیه و مزدورانش در منطقه نمی‌ترسند.
ساکنان این مناطق با برگزاری تجمعات اعتراض آمیز بر اصرارشان بر حضور در سرزمینشان تأکید و هرگونه مداخله خارجی را رد می‌کنند.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما