امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 07:07

Afrang Khabar

1400/7/25 19:7

معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرای طرح سرباز کارآفرین در آذربایجان شرقی خبر داد.

اجرای طرح سرباز کارآفرین در آذربایجان شرقی

به گزارش افرنگ خبر /یونس طاهری در دیدار با نماینده یگان‌های رزمی نظام وظیفه نیروی انتظامی استان با اشاره به ضرورت فراهم کردن زمینه های اشتغال و کارآفرینی در نیروهای وظیفه نیروهای مسلح، افزود: طرح سرباز کارآفرین با هدف اشتغال سربازان وظیفه بعد از ترخیص از دوره مقدماتی وظیفه سربازی اجرا می گردد که نقش مهمی در مهارت آموزی و تامین نیروی مورد نیاز ماهر واحدهای تولیدی صنعتی و بخش‌های خدماتی و کشاورزی و تولیدی خواهد داشت.

وی با اشاره به اهداف راهبردی این طرح، خاطرنشان کرد: برای ایجاد اشتغال و کارآفرین سربازان نیروی های مسلح در استان برای بعد از اتمام دوره ضرورت سربازی و همزمان با ورود این نیروهای آماده به بازار کار این طرح با هدف مهارت آموزی و کسب و کار و کارآفرینی در یگانهای رزم اجرا خواهد شد. 

طاهری با اشاره به برگزاری جلسات فی‌مابین این معاونت و نماینده نظام وظیفه نیروی انتظامی، افزو: در این نشست ضمن بحث پیرامون اجرای این طرح در استان امکان مهارت‌آموزی و کارآفرینی در بین سربازان وظیفه نیروهای مسلح فراهم شد.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما