امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 03:16

Afrang Khabar

1400/7/14 15:16

افسر پلیس منطقه یورکشایر غربی در انگلیس، به اتهام تجاوز جنسی به یک زن محاکمه می‌شود.

رسوایی دیگر در پلیس انگلیس

به گزارش افرنگ خبر /اخبار درز کرده در برخی رسانه‌های انگلیس نشان می‌دهد بن لیستر (Ben Lister)، افسر ۳۵ ساله پلیس انگلیس ماه اوت سال ۲۰۱۶ و در زمان مستی، به یک خانم ۲۱ ساله تجاوز کرده است.

قربانی تجاوز این افسر انگلیسی که می‌گوید کابوس این اتفاق، وی را رها نکرده است تا ژانویه سال ۲۰۲۰، از این پلیس متجاوز شکایت نکرده بود.
افزایش اخبار تجاوز افسران پلیس انگلیس به زنان و دختران، نگرانی‌ها را در میان خانواده‌ها به ویژه دختران و زنان در این کشور افزایش داده است و آنان بار‌ها از دولت خواسته اند این موضوع را در دستور کار خود قرار دهد و نیرو‌های پلیس را پالایش کنند.
معترضان همچنین استعفای کریسیدا دایک رئیس پلیس انگلیس را خواستار شدند.
این هفته پریتی پاتل، وزیر کشور انگلیس گفت: بررسی جامعی درباره چرایی ادامه کار یک پلیس قاتل انگلیسی به نام کوین کوزنز (Wayne Couzens)، آغاز خواهد شد که دختری به نام سارا اورارد (Sarah Everard) را پس از ربودن، تجاوز و قتل، به آتش کشید.
روز دوشنبه این هفته نیز دیوید کاریک (David Carrick)، یک افسر ۴۶ ساله شاغل در پلیس انگلیس، به تجاوز جنسی متهم شد.
روزنامه دیلی میرور نوشت دیوید کاریک روز یکشنبه این هفته به اتهام تجاوز جنسی به یک زن در ۴ سپتامبر پارسال، بازداشت شد.
به نوشته دیلی میرور، پلیس انگلیس اعلام کرد پلیس متجاوز، در زمان ماموریت، مرتکب این جرم نشده بود. این روزنامه نوشت پلیس متجاوز اکنون در بازداشتگاه است و کرسیدا دایک، رئیس پلیس انگلیس گفت از خبر بازداشت یکی از افسران این نیرو و اتهام جدی وی، عمیقا نگران شده است.
پس از آنکه وین کوزنز افسر پلیس انگلیس به جرم ربودن، تجاوز جنسی و قتل سارا اورارد به زندان ابد محکوم شد، اکنون گستردگی فساد در نیروی پلیس این کشور بیش‌تر آشکار می‌شود.
روزنامه دیلی میل نوشت پارم ساندهو (Parm Sandhu) از فرماندهان پیشین نیروی پلیس انگلیس گفته است با توجه به قتل سارا اورارد به دست یک افسر پلیس، لازم است تک تک نیروی انسانی در پلیس این کشور، دوباره بررسی شود. وی افزوده است اعتماد عمومی به پلیس انگلیس، به ویژه در میان دختران و زنان کم شده است و نیروی پلیس موظف است این اعتماد را بازگرداند.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما