امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 05:00

Afrang Khabar

1400/6/31 17:0

مراسم تکریم آقای فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی پیشین با حضور سید احسان خاندوزی و معاونان وزیر اقتصاد در سالن جهاد اقتصادی این وزارتخانه برگزار شد.

برگزاری مراسم تکریم وزیر پیشین اقتصاد

به گزارش افرنگ خبر /به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا) آقای خاندوزی با اشاره به اینکه این جلسه در واقع مراسم قدردانی مستأجر جدید وزارتخانه از مستأجر پیشین است گفت: با توجه به مسئولیت‌های بزرگ وزارت امور اقتصادی و دارایی در سطوح خرد و کلان اقتصاد کشور، قدردانی از زحمات و عملکرد آقای دژپسند امر پسندیده و واجبی بود که باید صورت می‌گرفت. 

 
وزیر اقتصاد همچنین با اشاره به اینکه قدردانی از زحمات پیشینیان سنت حسنه و فرهنگ سازمانی ارزشمندی است افزود: سنت ارزشمند قدردانی از تلاش‌ها و زحمات پیشینیان را باید گرامی داشت و نهادینه کرد و امروز این جلسه با همین رویکرد برگزار شده است.
 
خاندوزی تأکید کرد: بهترین دعا برای آقای دژپسند این است که برای ایشان حسن عاقبت طلب کنیم و در امور زندگی و شغلی برای ایشان خواستار موفقیت باشیم.
 
در پایان این جلسه لوح تقدیری از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی و شورای معاونان این وزارتخانه به آقای فرهاد دژپسند اهداء شد.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما