یک کارآفرین گفت: موفقیت در هر کاری نیاز به استمرار دارد، کسبوکارهایی موفق هستند که استمرار داشته باشند و با هر شکست و زمین خوردن متوقف و ناامید نشوند.
به گزارش افرنگ خبر /میلاد غیاثوند همبنیان گذار استارت آپ مبتنی بر سئو در گفتوگو ای تصریح کرد: ۶ ماه است که در حوزه استارت آپ کار را شروع کردیم و هنوز برند سازی انجام ندادیم، فعالیت ما مبتنی بر سئو است درواقع به کسبو کارها کمک میکنیم که در فضای مجازی دیده شوند.
وی افزود: پنج نفر هستیم که کارهای پشتیبانی سایت، آموزش، برند سازی و طراحی گرافیکی انجام میدهیم؛ ایده اولیه شکلگیری مجموعه، کمک به کسبوکارهایی است که میخواهند با سرمایه اندک در فضای مجازی شناخته شوند و فروش خوبی داشته باشند.
این کارآفرین اظهار کرد: در گام اول با کسبوکاری در حوزه بذر گیاهان زینتی و گلهای آپارتمانی کارمان را شروع کردیم، با ایجاد الگوریتمهایی خاص پنج سرچ اول در صفحه اول گوگل را به این کسبوکار اختصاص دادیم و امیدواریم طی یک ماه آینده کل صفحه اول را به معرفی این برند اختصاص دهیم.
وی بیان کرد: این کسبوکار حوزه بذر توسط یک دانشآموز پایه دوازدهم هدایت میشود و تاکنون ۵۰ تا ۶۰ میلیون فروش داشته است که سود آن با توجه به هر بذر متغیر است، با توجه به زمان کوتاهی که کار را شروع کردیم این نتیجه شگفتانگیز است.
غیاثوند با اشاره به مرکز شتابدهی جهاد دانشگاهی قزوین، تأکید کرد: از طریق فضای مجازی با دورههای شتابدهی جهاد دانشگاهی آشنا شدیم، بعد از شرکت در برنامههای در نظر گرفتهشده برای حمایت از استارت آپ ها تصور میکنیم که جهاد دانشگاهی در حوزه رشد زیرساختی استارت آپ بتوانند به ما کمک کند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکل ما جذب سرمایهگذار و ضعف زیرساختهاست، با توجه به اینکه کار را بهتازگی آغاز کردهایم نیاز داریم که در حوزه مالی و زیرساختی موردحمایت قرار بگیریم، امیدواریم با حمایتهایی که جهاد دانشگاهی انجام میدهد بتوانیم به موفقیت برسیم.
این کارآفرین یادآور شد: مجموعه منش مجموعهای جوان، خوشفکر، پرانرژی و دارای ایده هستند که میتوانند در موفقیت استارت آپها نقش تأثیرگذاری داشته باشند.
وی تصریح کرد: موفقیت در هر کاری نیاز به استمرار دارد، کسبوکارهایی موفق هستند که استمرار داشته باشند و با هر شکست و زمین خوردن متوقف و ناامید نشوند؛ ما باید ضعفها را بپذیریم تا بتوانیم آنها را در خود از بین ببریم.
ارسال نظرات