امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 03:21

Afrang Khabar

1400/6/21 15:21

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از آغاز پویش شور عاطفه‌ها از 20 شهریور تا 11 مهر خبر داد و گفت: مردم می‌توانند در این پویش به دانش‌آموزان نیازمند کمک کنند.

شور  عاطفه ها برای کمک به نیازمندان

به گزارش افرنگ خبر /علیرضا عسگریان، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در شبکه خبر با اشاره به برگزاری پویش ملی شور عاطفه‌ها، اظهار داشت:‌در حدود دو سال گذشته با کرونا روبرو بوده‌ایم و بسیاری از دانش‌آموزان نیازمند برای تحصیل از راه دور نیازمند تبلت بودند.

وی ادامه داد:‌پویش‌های مختلفی تعریف شد و تعداد زیادی از تبلت‌های مورد نیاز دانش‌آموزان تامین شد. مردم به پویش شور عاطفه‌ها بپیوندند و به کمیته امداد، خیریه ها و نهادهای مربوط کمک کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با بیان اینکه اکنون 700 هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد هستند،گفت: امسال از 20 شهریور شور عاطفه‌ها آغاز شده و تا 11 مهر ادامه خواهد داشت.

عسگریان یادآور شد: مردم می‌توانند برای پرداخت کمک‌های خود به دفاتر کمیته امداد در نقاط مختلف و مراکز نیکوکاری مراجعه کنند؛ همچنین مردم می‌توانند کمک‌های مالی خود را به شماره کارت 6037799700001919 واریز کنند یا از طریق شماره #88* کمک‌های خود را اهدا کنند.

وی با بیان اینکه کمک‌های جمع آوری شده به همه دانش‌آموزان نیازمند اهدا خواهد شد، گفت: البته دانش‌آموزان مناطق محروم و مرزی در اولویت قرار دارند و مبالغ جمع آوری شده صرف خرید لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان خواهد شد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به فعالیت 8 هزار مرکز نیکوکاری کمیته امداد در مناطق مختلف، ابراز داشت: این مراکز اطلاعات کامل نیازمندان مناطق مختلف را دارند؛ضمن اینکه کمیته امداد و بسیج ارتباط مستقیمی داشته و تفاهم نامه‌ای با هم دارند تا در پویش‌های مختلف کنار هم قرار گیرند.

عسگریان یادآور شد:‌سال گذشته 272 میلیارد تومان توسط مردم به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند و در 7 مهر نیز به صورت نمادین زنگ شور عاطفه‌ها به صدا در خواهد آمد.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما