امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 07:04

Afrang Khabar

1400/6/18 19:4

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: بیش از 40 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده بین مردم توزیع شد.

توزیع مواد ضدعفونی کننده بین مردم

به گزارش افرنگ خبر /به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی، رزمایش پدافند زیستی سازمان بسیج ادارات و کارمندان تهران بزرگ با حضور سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و تعدادی از مراکز مقاومت بسیج وزارتخانه ها و با مشارکت مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی برگزار شد .

احمد غریوی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در این مراسم گفت : این مرکز از روزهای نخستین شیوع کرونا در کشور اقدامات پیشگیرانه ی خود را  در این خصوص آغاز کرد.

وی افزود : همچنین این مرکز در  اسفند ماه سال 1398  زمینه انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین سازمان بسیج ادارات و کارمندان تهران بزرگ و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برای تولید ماسک و گان را فراهم  کرد.

وی تصریح کرد: در نتیجه این تفاهم نامه و زمانی که کشور با کمبود ماسک و گان روبرو بود با استفاده از ظرفیت بسیج و مراکز آموزش فنی و حرفه ای کشور بیش از 13 میلیون ماسک و گان تولید شد.

غریوی تصریح کرد:  علاوه بر این  مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی یکی از مراکز فعال در سطح استان تهران بود که بیش از 40 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده را بسته بندی و بین مردم توزیع کرد .

وی افزود : همچنین گندزدایی همه ساختمان های ستادی و اجرایی وزارتخانه و تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه همراستا با فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص مواسات و همدلی و کمک مومنانه  به افراد نیازمند به ویژه برای آن عده که به لحاظ شیوع ویروس کرونا شغل و کسب و کار خود را از دست داده و با مشکلات معیشتی روبرو بودند در دستور کار قرار گرفت.

غریوی تصریح کرد: علاوه بر این  پخت غذا و توزیع آن بین مردم نیازمند شهر و استان تهران از دیگر اقدامات این مرکز در این زمینه بود .

فرمانده مرکز مقاومت بسیج  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود :  در راستای اجرای  طرح شهید سلیمانی نیز  با همکاری سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان تهران در خصوص شناسایی افراد مبتلا و معرفی آنها به مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی با همکاری حوزه مقاومت بسیج سازمان تامین اجتماعی و کانون بسیج جامعه پزشکی بخش درمان سازمان یاد شده  انجام گرفته است.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما