امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 10:43

Afrang Khabar

1400/6/16 22:43

اقبال پیری" کارآفرین نمونه شهرستان جوانرود در زمینه طراحی لباس های محلی و ایجاد خلاقیت در طراحی لباس کُردی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان با حضور فرماندار مورد تجلیل قرار گرفت

کارآفرین نمونه شهرستان جوانرود در زمینه طراحی لباس

به گزارش افرنگ خبر / این کارآفرین نمونه تاکنون توانسته زمینه اشتغال را برای ۱۲ نفر فراهم کند.

فرماندار جوانرود در این مراسم گفت: حمایت و تقدیر از کارآفرینان موجب ایجاد انگیزه ، نشاط و شادابی و فعالیت گسترده کار و فعالیت خواهد شد.

رستگار یوسفی افزود: کارآفرینان قهرمانان توسعه اقتصادی هستند چرا که از فرصت ها و اندیشه هایشان به خوبی استفاده می کنند.

وی اظهار داشت: امروز تلفیق اندیشه و ابتکارات به رشد و توسعه کمک می کند و اعتقاد بر این است که این فرهنگ کارآفرینی در جامعه ترویج پیدا کند.

در ادامه فرماندار جوانرود به تسهیلات بندالف تبصره ۱۸ اشاره کرد و گفت: این تسهیلات به منظور ایجاد و توسعه تولید و اشتغال و کارآفرینی اختصاص می یابد.

یوسفی افزود: براساس بند الف تبصره ۱۸ وزارتخانه های جهاد کشاورزی ، صمت ، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ،تعاون ،کار و رفاه اجتماعی ، نفت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، کمیته امداد و بهزیستی سهم دارند و دستگاههای اجرایی شهرستان مکلف به معرفی واحدهای تولیدی و اشتغالزایی برای دریافت این تسهیلات هستند.

وی یادآورشد: تسهیلات یاد شده در حال حاضر به صورت وزارتخانه ای مشخص شده و در صورت مشخص شدن سهم استان ها تسهیلات در اختیار دستگاههای اجرایی قرار خواهد گرفت.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه قرار دارد.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما