امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 05:11

Afrang Khabar

1400/5/1 17:11

محرومیت کرمانشاهی از قضاوت

پس لرزه های لیگ  دسته یک

به گزارش افرنگ خبر /

کمیته اخلاق از محرومیت داور دیدار ملوان بندرانزلی و بادران تهران خبر داد.
 


بر اساس اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، مستنداً به مواد ٦٥ آئین نامه اخلاق و بند الف ماده ٧٣ مقررات انضباطی با توجه به گزارش واصله مبنی بر رفتارهای غیرحرفه ای داوری، رضا کرمانشاهی (داور دیدار ملوان بندرانزلی و بادران)، نظر به اینکه تمام اشخاص تابع اساسنامه فدراسیون فوتبال و مقررات آئین نامه اخلاق متعهد و مکلف هستند که از ارتکاب هرگونه رفتاری که به سلامت مسابقات لطمه وارد می‌کند خودداری نمایند، لذا رضا کرمانشاهی از کلیه فعالیتهای فوتبالی به مدت بیست روز محروم است. جلسه رسیدگی به پرونده وی متعاقبا اعلام می‌شود.

 همچنین به نقل از "ورزش سه"، لیگ دسته اول فوتبال ایران با صعود فجر و هوادار به لیگ برتر به پایان رسید. در یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته پایانی این مسابقات، بادران با پنالتی دقایق واپسینی که رضا کرمانشاهی برایش اعلام کرد، از سد ملوان گذشت اما با توجه به نتایج رقم خورده در سایر دیدارها، از صعود به لیگ برتر بازماند.

 

در دقیقه 87 این دیدار، رضا کرمانشاهی یک پنالتی عجیب را به نفع بادران اعلام کرد؛ پنالتی که هیچ کس در اشتباه بودن آن شکی نداشت و اعلام آن توسط داور بازی، تعجب اهالی فوتبال را به همراه داشت.

 

رضا کرمانشاهی به خاطر این اشتباه در برنامه زنده از هواداران ملوان عذرخواهی کرد تاکید داشت به خاطر وقفه ۶۰ دقیقه‌ای در بین دو نیمه و خستگی بیش از حد شاید تمرکز خود را از دست داده است. اعلام این پنالتی عجیب برای بادران اما عواقب دیگری علاوه بر انتقادات شدید علیه این داور به همراه داشت.

 
 

 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما