امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 03:13

Afrang Khabar

1400/3/11 15:13

از تبلیغ به سبک جدیدتا هدف گرفتن روحانی

اخبار داغ انتخابات/ چه کسی «بانوی اول» می‌شود؟!

به گزارش افرنگ خبر /اصطلاح «بانوی اول» برای همسران روسای جمهور در اکثر کشورها استفاده می‌شود اما در ایران قضیه متفاوت است. در دوره قبلی انتخابات برخی‌ها معتقد بودند که روحانی باید این عنوان را احیا کند به این معنی که همسرش حضور و بروز اجتماعی و سیاسی پررنگ تری پیدا کند. با شروع تبلیغات انتخابات کنجکاوی درباره همسران نامزدهای ریاست‌جمهوری بیشتر شده است. با ما همراه باشید تا ویژه‌های انتخابات امشب را به شما تقدیم کنیم.

همسران کاندیداها

وقتی فردی به عنوان نامزد ریاست‌جمهوری معرفی می‌شود به طور طبیعی اخبار مختلفی درباره خانواده آنها منتشر می‌شود در این میان همسر جایگاه مهمتری دارد. اطلاعات کامل درباره همسران نامزدهای این دوره در ادامه آمده است.

تبلیغ به سبک همتی 

عبدالناصر همتی با شیوه جدیدی تبلیغات انتخاباتی را آغاز کرد. او همسرش «سپیده شبستری» را به عنوان نماینده در برنامه زنده تلویزیونی فرستاده است. شبستری در این مصاحبه ناگفته‌هایی از مسایل شخصی، خصوصیات و توانمندی‌های همتی را بیان کرد و ازجمله اینکه آیت الله هاشمی‌رفسنجانی در دوران دولت روحانی دوبار به رییس‌جمهور پیشنهاد کرده بود همتی را به ریاست بانک مرکزی برگزیند تا در نهایت، این اتفاق در دولت روحانی و پس از درگذشت هاشمی و در اوج دوران تحریم رخ داد.


رقابت نفس‌گیر نامزدها در فضای مجازی

تا تاریخ ۹ خرداد رئیسی که بیشترین تولید محتوای انتخاباتی را در اینستاگرام و توییتر داشت، در صدر لایک اینستاگرام و توییتر قرار دارد. همتی نیز که در صدر تولید محتوای تلگرام قرار داشت، بیشترین بازدید را در تلگرام دریافت کرده است.


جلیلی کلیدِ روحانی را هدف قرار داد

سعید جلیل در نطق انتخاباتی‌اش گفت: سال 92 با شما مردم صبحت کردم ولی کلید درنیاوردم و وعده های 100 روزه ندادم. قرار بود چرخ سانتریفیوژ بچرخد تا چرخ اقتصاد بچرخد، 8 سال کشور این گونه اداره شد و در واقع با این کلید قفل شد.


مهرعلیزاده کمک خواست

محسن مهرعلیزاده در نامه‌ای خواستار حضور و ارائه برنامه در جبهه اصلاحات ایران شد. آذر منصوری در واکنش به این نامه گفت: موضع همانی است که قبلا در کانال جبهه اعلام شده است.

توییت‌گردی انتخاباتی

توییت‌های انتخاباتی را با هم مرور می‌کنیم.

 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما