امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 02:53

Afrang Khabar

1403/7/13 14:53

رهبر معظم انقلاب گفتند: جمهوری اسلامی با قدرت و صلابت وظایفش را در کمک به فلسطین و لبنان انجام خواهد داد و در انجام وظایفش نه تعلل می‌کند و نه شتاب‌زده می‌شود.

در پاسخ به صهیونیست‌ها نه تعلل می‌کنیم نه شتاب‌زده می‌شویم

به گزارش افرنگ خبر /نماز جمعه امروز برای بزرگداشت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، «سیدحسن نصرالله» و پس از دومین حمله موشکی ایران به داخل مرزهای فلسطین اشغالی، نماز «جمعه نصر» نامیده شده است.

از آخرین باری که رهبر انقلاب اسلامی نماز جمعه را اقامه کرده اند حدود ۵ سال می‌گذرد؛ آیت الله خامنه‌ای پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، ۲۷ دی ۱۳۹۸ به عنوان امام نماز جمعه حاضر شده بودند.

سیاست دشمن تفرقه بینداز و حکومت‌کن است

حضرت آیت الله خامنه ای در نماز جمعه امروز  با بیان اینکه ولایت یعنی پیوند و همبستگی مسلمانان با یکدیگر که سیاست قرآنی ماست؛ افزودند : سیاست قرآن این است که ملت‌های مسلمان با یکدیگر همبستگی داشته باشند و وعده می دهد اگر همبستگی داشته باشید، موجب می شود عزت خداوند پشت سر شما باشد و بر همه دشمنان پیروز می شوید. حکمت الهی هم پشت سر شما خواهد بود و قوانین آفرینش برای پیشرفت شما به کار گرفته می شود.

رهبر معظم انقلاب تصریح کردند : سیاست دشمنان اسلام که مستکبران و متجاوزان عالم هستند، "تفرقه بینداز و حکومت کن" است. این سیاست را در کشور‌های اسلامی با انواع ترفند‌ها انجام دادند و هنوز دست بردار نیستند.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: اما امروز ملت‌ها بیدار شدند، امت اسلامی می‌تواند بر این ترفند دشمنان اسلام و مسلمین پیروز شود. دشمن ملت ایران، همان دشمن ملت لبنان و فلسطین و عراق و مصر و سوریه و یمن است. 

رهبر انقلاب با بیان اینکه  شیوه‌های دشمن در کشور‌های مختلف، تفاوت دارد، یکجا با جنگ روانی، فشار اقنصادی، بمب‌های ۲ تنی، یکجا با سلاح و یکجا با لبخند کار خود را پیش می‌برند؛ تاکید کردند : اتاق فرمان یکجاست و فرمان حمله به ملت‌های مسلمان را دریافت می‌کنند. اگر این سیاست در یک کشور موفق شد، وقتی خاطرشان از یک کشور آسوده شد، سراغ کشور دیگر می‌روند.

ایشان افزودند : هر ملتی که می‌خواهد مبتلا به محاصره فلج کننده دشمن نشود، باید بیدار شود. اگر دشمن سراغ ملت دیگر رفت، با آنها همکاری کنند تا دشمن موفق نشود. ما مسلمان‌ها غفلت کردیم و نتایجش را دیدیم و امروز نباید این اتفاق بیفتد.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما