امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 05:13

Afrang Khabar

1403/6/29 17:13

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود گفت: این اقدام، یک عملیات بزرگ تروریستی، کشتار و قتل است و می‌توان آن را جنایت جنگی و اعلام جنگ توصیف کرد.

اقدام دشمن را می‌توان اعلام جنگ توصیف کرد

به گزارش افرنگ خبر /سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود گفت: این اقدام، یک عملیات بزرگ تروریستی، کشتار و قتل است و می‌توان آن را جنایت جنگی و اعلام جنگ توصیف کرد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود گفت: دشمن صهیونیستی روز سه شنبه، هزاران دستگاه پیجر را به صورت همزمان منفجر کرد. دشمن در این اقدام همه ضوابط، خط قرمزها و قوانین را نقض کرد و به هیچ مسئله اخلاقی، انسانی و قانونی توجه نکرد. بعضی انفجارها در بیمارستان‌ها، بازارها و خیابان‌ها رخ داد.

دبیرکل حزب الله افزود: دشمن روز چهارشنبه، دستگاه های بیسیم را منفجر کرد. در نتیجه این تهاجم، دهها نفر از جمله کودکان، زنان و غیرنظامیان شهید و هزاران نفر مجروح شدند. دشمن می دانست که تعداد پیجرها بیش از چهار هزار عدد است. دشمن اسرائیلی، قصد داشت در یک دقیقه، بیش از چهار انسان را به قتل برساند. دشمن با روز چهارشنبه، در مجموع قصد داشت در دو دقیقه، پنج هزار انسان را به قتل برساند.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما