امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 03:00

Afrang Khabar

1403/6/23 15:0

معاون اول رئیس جمهور درباره جنایت تروریستی در میرجاوه،گفت:پیگیری‌های وزارت کشور تا بازداشت و مجازات عاملان این جنایت، ادامه یابد و با هماهنگی‌های لازم،راه تکرار بر این جنایات کور و غیر انسانی بسته شود

دستور عارف درباره مجازات تروریست‌های حادثه میرجاوه

به گزارش افرنگ خبر /محمدرضا عارف، امروز جمعه در گفتگو‌های تلفنی جداگانه با اسکندر مؤمنی، وزیر کشور و محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان، ضمن تسلیت به خانواده شهدای شجاع و مخلص فراجا، وضعیت امنیت منطقه را جویا و بر بررسی همه‌جانبه ابعاد این جنایت تروریستی تأکید کرد.

معاون اول رئیس جمهور، همچنین بر ضرورت پیشگیری از تکرار وقوع این‌گونه جنایات تروریستی با تقویت مرز‌های کشور و ایجاد آرامش روانی در میان مردم شریف استان سیستان و بلوچستان، تأکید کرد.
 
عارف، همچنین با توجه به لزوم رسیدگی به خانواده شهدای مرزبان، به وزیر کشور گفت: با بسیج همه امکانات انتظامی ـ تأمینی، عوامل این جنایت هر چه سریع‌تر دستگیر و مجازات شوند. 
 
معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: پیگیری‌های وزارت کشور تا بازداشت و مجازات عاملان این جنایت تروریستی، ادامه یابد و با هماهنگی با وزارت اطلاعات، قوه قضائیه و ستاد کل نیرو‌های مسلح، راه تکرار بر این جنایات کور و غیر انسانی بسته شود. 
 
همچنین، اسکندر مؤمنی وزیر کشور و محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در این گفتگو‌های تلفنی، گزارشی از نحوه وقوع جنایت و چگونگی شهادت سه نیروی خدوم مرزبانی فراجا ارائه کردند.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما