امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 03:04

Afrang Khabar

1403/6/2 15:4

هفته دوم لیگ برتر امروز بپایان میرسد

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ملوان

به گزارش افرنگ خبر /

در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ‌برتر دو تیم استقلال و ملوان امروز _ جمعه دوم تیر_ از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

باتوجه به تساوی شب گذشته دیدار تراکتور و پرسپولیس به احتمال فراوان جواد نکونام با هدف کسب پیروزی پا به این میدان خواهد گذاشت و به همین دلیل ترکیبی هجومی را راهی زمین خواهد کرد.

خط دروازه؛ همان همیشگی

بدون تردید جواد نکونام برای تقابل با ملوان نام سنگربان باتجربه خود یعنی حسین حسینی را در ترکیب اصلی قرار خواهد داد و با توجه به اینکه ملوانان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته‌اند که بیشتر آن‌ها از جمله امید نورافکن توانایی بسیاری در شوت‌های از راه دور دارد می‌توان گفت حسینی در جدال امشب یک مهره اثر گذار خواهد بود.

مدافعان؛ زهردارها در دفاع استقلال

استقلال از جمله تیم‌های لیگ برتر به شمار می‌رود که در فاز دفاعی عملکرد قابل توجهی از خود ارائه می‌دهد و این موضوع ارتباط مستقیمی با تفکرات دفاعی جواد نکونام دارد.

آبی‌ها، اما در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر با خرید زکی‌پور و رامین رضائیان به نوعی قصد دارند علاوه بر ارائه یک بازی دفاعی، در خط حمله نیز زهر دار ظاهر شوند.

از همین‌رو انتظار می‌رود در تقابل با ملوان شاهد حضور سیلوا و آرمین سهرابیان در خط دفاع میانی برای استقلال باشیم.

رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور نیز به عنوان مدافعان کناری برای آبی پوشان پا به توپ خواهند شد.

هافبک؛ مهندس‌های خلاق

همانطور که گفته شد ملوان برای لیگ بیست و چهارم بازیکنان کلیدی و مؤثر بسیاری را در اختیار دارد و به همین دلیل استقلال در جدال با این تیم کار آسانی نخواهد داشت.

با توجه به اهمیت این مسابقه انتظار می‌رود کادر فنی استقلال نام روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، ماشاریپوف و آرش رضاوند را به عنوان هافبک در ترکیب اصلی خود قرار دهد.

مهاجم؛ امیدوار به زوج آرمان و اسلامی

محمدحسین اسلامی در تقابل هفته نخست آبی‌ها با شمس آذر قزوین یکی از مهره‌های کلیدی این تیم بود و به احتمال فراوان برای دیدار با ملوان نیز در ترکیب استقلال حضور خواهد داشت، آرمان رمضانی نیز دیگر مهاجم آبی پوشان در مصاف با ملوان خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ملوان:

سید حسین حسینی، سیلوا، آرمین سهرابیان، رامین رضائیان، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، ماشاریپوف، آرش رضاوند، محمدحسین اسلامی و آرمان رمضانی

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما