امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 01:09

Afrang Khabar

1403/5/16 13:9

مدیر کنترل شبکه برق کشور اعلام کرد: با وجود کاهش ساعت کاری ادارات، پیش‌بینی می‌شود امروز تقاضای مصرف برق کشور از ۷۹ هزار مگاوات عبور کند.

تقاضای مصرف برق در شب هم به نصاب جدید رسید

به گزارش افرنگ خبر /مازیار جمشیدی، مدیر کنترل شبکه برق کشور در ارتباط زنده با شبکه خبر از ثبت حدنصاب جدید در مصارف شبانه خبر داد و گفت: تقاضای مصرف برق در شب گذشته با ۷ درصد افزایش نسبت به سال قبل به عدد ۷۵ هزار مگاوات رسید.

 مدیر کنترل شبکه برق کشور همچنین در خصوص میزان مصرف برق در روز جاری، گفت: صبح امروز تقاضای مصرف نسبت به روز گذشته هزار مگاوات بیشتر بود که با وجود تعطیلی ادارات و کاهش مصرف، پیش‌بینی می‌شود تقاضا از ۷۹ هزار مگاوات عبور کند.

همچنین مسعود عزیزی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق تهران بزرگ در گفتگو با شبکه خبر با بیان اینکه ۱۵ درصد برق تهران توسط ادارات مصرف می‌شود، گفت: ادارات بزرگ شهر تهران امروز و روز گذشته در مجموع توانستند ۲۰۰ مگاوات کاهش مصرف داشته باشند، گرچه برخی ادارات نیز مصرف خود را کم نکردند که بامحدودیت رو‌به‌رو شدند.

وی افزود: روز گذشته ۵۱ اداره به دلیل همکاری نکردن با شبکه برق کشور، دچار محدودیت مصرف شدند. 
 
عزیزی همچنین درخصوص همکاری مشترکان بخش خانگی شهر تهران در مدیریت مصرف گفت:در این شهر از ابتدای خردادماه، بیش از سه میلیون و چهارصدهزار قبض برق صادر شده که از این تعداد تا کنون بیش از یک میلیون چهارصد و چهل هزار مشترک پاداش صرفه‌جویی دریافت کردند.

لازم به ذکر است طبق دستور هیات وزیران با افزایش دمای کشور، امروز ادارات ۱۵ استان کشور از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح فعالیت داشتند.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما