امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - 01:53

Afrang Khabar

1403/5/12 1:53

115 مسابقه مختلف و حضور سه نماینده ایران

برنامه هفتمین روز بازیهای المپیک پاریس

به گزارش افرنگ خبر /

هفتمین روز مسابقات المپیک پاریس ۲۰۲۴ امروز آغاز می‌شود؛ روزی که نسبت به سایر روزهای دیگر المپیک شلوغ‌تر و پرمدال‌تر است.

مسابقات روز هفتم از ساعت ۱۰ امروز جمعه دوازدهم مرداد ماه ۱۴۰۳ دنبال خواهد شد و هانیه رستمیان در رشته تپانچه ۲۵ متر، فاطمه مجلل در رشته قایقرانی روئینگ و فرزانه فصیحی در رشته دو و میدانی ۱۰۰ متر زنان مسابقه خواهند داد. 

در مجموع روز هفتم مسابقات، در بخش‌های شیرجه (۱)، شنا (۳)، تیراندازی (۱)، دوومیدانی (۱)، بدمینتون (۱)، دوچرخه‌سواری (۲)، پرش از روی مانع با اسب (۱)، شمشیربازی (۱)، ژیمناستیک (۲)، جودو (۲)، روئینگ (۴)، قایقرانی بادبانی (۲)، تنیس (۱) و تیراندازی (۱) مدال توزیع خواهد شد و در مجموع ۱۱۷ مسابقه برگزار خواهد شد.

همچنین در مهم‌ترین مسابقات امروز، نواک جوکوویچ صرب و کارلوس آلکاراز اسپانیایی در نیمه نهایی تنیس انفرادی مردان با یکدیگر تقابل خواهند داشت، مرحله یک چهارم نهایی فوتبال آغاز خواهد شد و در شرایطی که چین با ۱۱ مدال طلا و آمریکا با ۹ مدال طلایی رنگ در جایگاه‌های اول و دوم حضور دارند، شاهد یک روز جذاب خواهیم بود. با مرور لحظه به لحظه اتفاقات روز هفتم المپیک پاریس ۲۰۲۴، همراه ورزش سه باشید.

پوشش زنده خبری

12 مرداد 1403 ساعت 10:41

کاروان المپیکی ایران در رشته‌های تکواندو و کشتی فرنگی امروز از تهران با پروازی به سمت پاریس خواهند رفت تا خودشان را برای انجام مسابقاتشان در هفته آینده آماده کنند.

12 مرداد 1403 ساعت 10:30

فاطمه مجلل نماینده کشورمان ایران در رشته قایقرانی روئینگ، از ساعت ۱۲ به وقت تهران به آب خواهد زد و در این مرحله با نمایندگانی از پاراگوئه، ویتنام، فیلیپین، ترکیه و پرو رقابت خواهد داشت.

2060460
12 مرداد 1403 ساعت 10:28

مسابقه هانیه رستمیان در رشته تپانچه ۲۵ متر از ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد و نماینده کشورمان قرار است در دور مقدماتی با رقیبان سرسختی دیدار کند.

2059075

 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما