امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 05:11

Afrang Khabar

1403/5/4 17:11

شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان قرار است ۳۰ جولای برابر با ۹ مرداد ماه به تهران سفر کند.

نخست وزیر پاکستان به ایران سفر می‌کند

به گزارش افرنگ خبر /«ممتاز زهرا بلوچ» سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در نشست هفتگی خود در اسلام آباد اعلام کرد: نخست وزیر پاکستان برای شرکت در مراسم سوگند «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور جدید کشورمان، ۹ مرداد ماه سفری به تهران انجام خواهد داد. 

وی اعلام کرد: در این سفر نخست وزیر قرار است دیدار‌هایی با مقامات عالی رتبه ایران انجام دهد و در زمینه موضوعات مورد علاقه گفتگو خواهد کرد.
وی افزود: نخست وزیر پاکستان بنا به دعوت محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران برای شرکت در مراسم تحلیف دکتر پزشکیان رئیس جمهوری منتخب کشورمان، نهم مرداد به تهران سفر می‌کند.
«ممتاز زهرا» تاکید کرد: سفر آتی نخست وزیر پاکستان به جمهوری اسلامی ایران بیانگر تعهد دو کشور برای تحکیم مناسبت فی مابین در سطح سران و هم افزایی برای گسترش همکاری‌های دو جانبه است.
این سخنگو در ادامه در مورد سفر اخیر وزیر امور خارجه ترکمنستان به پاکستان گفت: در این سفر مقامات دو کشور سومین نشست راهبردی پاکستان ترکمنستان را برگزار کردند که توافقات مختلفی در زمینه‌های تجاری، سیاسی، اقتصادی و دفاعی بین دو کشور به امضاء رسید.
وی در ادامه در مورد ضرب و شتم یک دانشجوی پاکستانی در فرودگاه منچستر انگلیس گفت: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و مقامات سفارت پاکستان در انگلیس با مسئولین مربوطه در تماس هستند.
وی افزود: یک افسر پلیس که در این اقدام دست داشته، از سمتش برکنار شده است.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما