امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 05:01

Afrang Khabar

1402/12/8 17:1

ثبت نام عتبات عالیات برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان آغاز شد و تا ۲۳ اسفند ادامه دارد.

ثبت نام عتبات، برای نوروز و ماه رمضان آغاز شد

به گزارش افرنگ خبر /حمید رضا محمدی معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت درباره اقدامات انجام شده برای اعزام‌های نوروزی و ماه رمضان که از ۲۳ اسفند آغاز می‌شود گفت: این دوره از اعزام‌ها تا ۹ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.


محمدی اظهار کرد: شرکت‌های مجری بسته‌های زیارتی را آماده و در سامانه بارگذاری کرده اند و متقاضیان می‌توانند با ثبت نام در سامانه به نشانی atabatorg.haj.ir، از خدمات لازم بهره‌مند شوند.

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت توصیه کرد: متقاضیان سفر به عتبات عالیات برای عزیمت با کاروان‌های غیر مجاز خودداری کنند، متقاضیان می‌توانند برای نام نویسی به سامانه عتبات atabatorg.haj.ir یا ۲ هزار و ۷۰۰ دفتر زیارتی سراسر کشور مراجعه و زمان اعزام خود را تعیین کنند.

محمدی ادامه داد: هموطنان چنانچه قصد دارند عتبات عالیات را زیارت کنند حتماً از طریق دفاتر زیارتی دارای مجوز سازمان حج و زیارت اقدام کنند تا در بهره مندی از خدمات اسکان، تغذیه، درمانی و .. اطمینان خاطر داشته باشند.

وی اضافه کرد: برای ماه شعبان تاکنون حدود ۵۵ هزار نفر ظرفیت از سوی شرکت‌های مجری ایجاد شده است، که حدود ۳۸ هزار نفر از متقاضیان نام‌نویسی کرده‌اند، از این تعداد ۲۶ هزار نفر اعزام شده‌اند و بقیه نیز در حال اعزام هستند.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما