امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 03:11

Afrang Khabar

1402/10/24 15:11

نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مربی امور آموزش معلولین توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام شد.

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش افرنگ خبر /نتایج نهایی یک برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مربی امور آموزش معلولین سال ۱۴۰۲ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir قابل‌مشاهده است.

متقاضیان ضمن مراجعه به درگاه مذکور، چنانچه در ردیف قبول شدگان نهایی آزمون مزبور قرار گرفته‌اند به‌منظور طی سایر مراحل استخدام (گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره‌های مهارت‌آموزی) اقدام کنند.
معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: ثبت‌نام آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مربی امور آموزش معلولین ۱۷ شهریور آغاز شد و تا دوم مهر نیز ادامه داشت و آزمون نیز ۲۱ مهر در مراکز استان‌ها برگزار شد.
حمید طریفی حسینی افزود: در مرحله ثبت‌نام این آزمون که برای جذب یک‌ هزار گفتار درمان و کاردرمان صورت گرفت، ۲ هزار و ۴۱۶ نفر نام‌نویسی کردند؛ که در مرحله اول یک هزار و ۱۵۹ نفر نمره علمی لازم را برای ورود به مرحله ارزیابی تکمیلی کسب کردند که شامل ۹۰۹ خانم و ۲۵۰ آقا هستند.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما