امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 01:05

Afrang Khabar

1402/8/24 13:5

سخنگوی دولت گفت: وزارت نفت موفق به کسب رتبه نخست در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و به ویژه حوزه تولید بار اول شده است.

کسب رتبه نخست وزارت نفت در حمایت از دانش بنیان

به گزارش افرنگ خبر /«علی بهادری جهرمی» در جلسه امروز (چهارشنبه، ۲۴ آبان) هیئت وزیران در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور گفت:  در جلسه امروز هیئت دولت، معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور گزارشی درباره میزان حمایت دستگاه‌های مختلف از نخبگان و به ویژه شرکت‌های دانش بنیان ارائه کردند که وزارت نفت موفق به کسب رتبه نخست در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و به ویژه حوزه تولید بار اول شده است.


وی افزود: براساس گزارش معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور از موضوعات فناوری‌های نوینی که با همت و مشارکت جوانان نخبه ایرانی در حال رقم خوردن و بومی سازی شدن است، برخی از دستاوردها محقق شده و یا در حال انجام تحقیقات علمی و دستیابی به این فناوری و نوآوری‌هاست.

سخنگوی دولت بیان کرد: وزارت نیرو با ۶ برابر شدن تعداد شرکت‌های دانش بنیان طرف قرارداد، به عنوان دومین وزارتخانه در زمینه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان از سوی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور معرفی شده است. 

بهادری جهرمی گفت: هم‌اکنون تعداد شرکت‌های دانش بنیان طرف قرارداد این وزارتخانه به یک‌هزار و ۵۰ شرکت رسیده و نوآوری‌های متعددی در حال انجام است.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما