امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 12:58

Afrang Khabar

1402/8/6 12:58

سمینار بین المللی دانش افزایی فوتبال با حضور فابیو کاپلو در باکو

رکورد کلوپ ج آذربایجان و سبز افرنگ فیلم برگزار می کنند

به گزارش افرنگ خبر /

“فابیو کاپلو در همین حوالی”

نخستین سمینار بین المللی دانش افزایی فوتبال
با حضور اسطوره و مربی به نام دنیای فوتبال “ فابیو کاپلو “ ، دوم و سوم آذرماه امسال به میزبانی باشگاه رکوردکلوپ جمهوری آذربایجان و موسسه فرهنگی ، هنری سبزافرنگ فیلم در شهر باکو برگزار خواهد شد .
فابیو کاپلو ، سرمربی سابق تیمهای ملی فوتبال انگلیس ، ایتالیا و باشگاهای میلان و رئال مادرید در این سمینار دو روزه به تدریس آخرین متد ( روش های ) فوتبال نوین خواهد پرداخت .
در این سمینار که با حضور مربیان برتر فوتبال از کشورهای مختلف برگزار خواهد شد ، جمعی از مربیان و ستارگان فوتبال ایران هم حضور خواهند داشت.
قرار است به دعوت فدراسیون فوتبال جمهوری آذربایجان ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم به عنوان مهمان ویژه در این مراسم حضور یابند.
در این سمینار دو روزه استاد تاکتیک “فابیو کاپلو “ در جلسه ای متفاوت به سوالات شرکت کنندگان حاضر در این مراسم ، پاسخ خواهد داد.
کنفرانس خبری فابیو کاپلو ، دیدار دوستانه مینی فوتبال با ستارگان فوتبال حاضر در این سمینار ، بازدید از امکانات فوتبال باشگاههای جمهوری آذربایجان و ملاقات با ستارگان فوتبال ایران در ضیافت شام ، از بخش های دیگر این مراسم خواهد بود.

 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما