امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 07:18

Afrang Khabar

به گزارش افرنگ خبر /

جوانان والیبال ایران دست به یک کار بزرگ زدند و با غلبه بر آرژانتین راهی فینال مسابقات قهرمانی جهان شدند.

جوانان والیبال ایران تا اینجا بدون شکستند و قصد دارند در نهایت عنوان بزرگ قهرمانی جهان را کسب کنند.

ست چهارم: ایرانایران 25-20 آرژانتینآرژانتین- مجموعا 3-1 به سود ایران و صعود به فینال قهرمانی جهان 

تیم ملی والیبال ایران که خیلی روحیه گرفته بود از همان ابتدای ست چهارم برتری خود را به حریف دیکته کرد و توانست با آرژانتین فاصله امتیازی خوبی ایجاد کند و نهایتا با نتیجه 25-20 به پیروزی رسید. بردی که باعث شد شاگردان رضا مومنی مقدم به فینال رقابت‌های قهرمانی جهان صعود کنند و حریف ایتالیا در بازی نهایی شوند.


بولت سرشاخهست سوم:ایرانایران 25-21آرژانتینآرژانتین 

از ابتدای این ست هر دو تیم بسیار نزدیک به یکدیگر پیش رفتند. البته ایران نسبت به حریف خود یک برتری نسبی داشت و در امتیازات پایانی بازی توانست با سرویس‌های بسیار خوب و حساب شده دریافت حریف را مختل کند و نهایتاً با نتیجه 25-21 پیروز شود تا در ست شماری دو بر یک پیش بیفتد.


بولت سرشاخهست دوم:ایرانایران 25-21آرژانتینآرژانتین 

جوانان والیبال ایران از همان ابتدای ست دوم عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشتند و هرچه بازی جلو رفت فاصله را با آرژانتین بیشتر کردند. سرویس‌های فوق العاده خوب از نکات قابل توجه عملکرد ایران در ست دوم این مسابقه بود تا در نهایت با نتیجه 25-21 به پیروزی برسیم.


بولت سرشاخهست اول:ایرانایران 23-25آرژانتینآرژانتین

در این ست تیم ملی والیبال آرژانتین شروع بهتری داشت و چند امتیاز از ایران پیش افتاد اما شاگردان مومنی مقدم به بازی برگشتند و حتی از حریف خود فاصله گرفتند اما سرویس‌های بد و البته دریافت‌های نامناسب باعث شد که در نهایت آرژانتین با نتیجه 25 بر 23 به پیروزی دست پیدا کند.


بلغارستان در حالی از رسیدن به فینال بازماند که پیش از این سرمربی آنها بعد از شکست مقابل ایران پیش‌بینی کرده بود که همین دو تیم مسابقه پایانی را برگزار خواهند کرد.


1898262

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما