امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 03:08

Afrang Khabar

1402/4/22 15:8

آقای یاری نباید در مورد قهرمان ملی اینگونه حرف میزد

واکنش پولادگر به توهین به عباس جدیدی

به گزارش افرنگ خبر /

معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان از صحبت‌های یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون کشتی علیه عباس جدیدی انتقاد کرد.

سید محمد پولادگر پس از انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رییس فدراسیون کشتی گفت: اساسنامه‌ای که امروز مبنای انتخابات کشتی بود، مصوبه مجمع عمومی را دارد. دیروز دو جلسه در وزارت ورزش داشتیم. دقیقا با رعایت منافع کشتی و بدون در نظر گرفتن افراد همه جوانب را بررسی کردیم و نظر کارشناسی همین بود که اتفاق افتاد.

وی افزود: آقای یاری صحبت‌هایی راجع به قهرمان دیگرمان کرد. ما استادی داشتیم همیشه این جمله را می‌گفت که چیزی که برای خودت نمی‌پسندی برای دیگران مپسند. کسی که کاری می‌کند و به ما برمی‌خورد، ما دیگر نباید آن کار را بکنیم مخصوصا کسی که در جمع ما نیست. البته خوب بود ایشان در جلسه می‌ماند. دین ما دین اخلاق مداری است و پیامبر ما می‌گوید فلسفه بعثت من کامل کردن اخلاق است.

پولادگر تصریح کرد: گفتند که کشتی از همه بالاتر است اما ایران بالاتر از همه است. کشتی یا هر چیز دیگری بخاطر کشورمان اعتبار دارد. امیدوارم برای دوره ۴ ساله تلاش کنید که کشتی بیش از گدشته موفق باشد و افتخارآفرینی کند. باز هم می‌شود افتخار المپیک لندن را تکرار کرد. به آقای دبیر هم تبریک می‌گویم که با رای تمامی اعضا رییس فدراسیون شود. این همدلی و همراهی باعث می‌شود آدم امیدش بیشتر شود تا موفقیت های بیشتر کسب شود.

 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما