امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 06:55

Afrang Khabar

1402/4/18 18:55

رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات مهم و ملی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: سازمان حمایت در ۳ ماه گذشته هیچ پرونده‌ای از تخلف خودروسازان را به تعزیرات ارجاع نداده است.

تخلف خودروسازان به تعزیرات ارجاع نشده است

به گزارش افرنگ خبر /شورای رقابت ۲ ماه پیش قیمت خودرو‌های مونتاژی را اعلام کرد و سازمان حمایت هم هرگونه فروش خودرو بالاتر از قیمت‌های مصوب را تخلف عنوان کرد، اما پیگیری تحریریه صنعت خبرگزاری صداوسیما نشان داد که نمایندگی‌های خودروسازان مونتاژی همچنان اقدام به گرانفروشی می‌کنند.

 

 

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ همین موضوع را در میز اقتصاد بررسی کردیم.خودروسازان می‌گفتند قیمت‌های جدید به ما ابلاغ نشده سازمان حمایت می‌گفت معاونت خودرویی وزارت صمت باید قیمت‌ها را ابلاغ کند و آشفتگی میان تصمیم گیران وزارت صمت وجود داشت تا اینکه جلسه‌ای با حضور خودروسازان برگزار کردند و موضوع به نوعی به آن‌ها ابلاغ شد. رئیس سازمان حمایت هم در همان برنامه قول‌هایی داد که با متخلفان و گرانفروشان برخورد می‌کنیم از طرف دیگر شورای رقابت دوباره اقدام به قیمت گذاری خودرو‌های مونتاژی کرده که امروز این قیمت‌ها اعلام شده و افزایش قیمت در خودرو‌های مونتاژی دیده می‌شود.

برنامه میز اقتصاد امروز ۱۸ تیر ماه با حضور آقایان غلامرضا صالحی رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات مهم و ملی سازمان تعزیرات حکومتی، سلمان ابراهیمی نژاد کارشناس صنعت خودرو و امیرنوایی خبرنگار تحریریه صنعت خبرگزاری صداوسیما و آقای سپهر دادجوی توکلی مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت به بررسی قیمت گذاری جدید شورای رقابت و روند قیمت گذاری در ماههای اخیر پرداخت. 

 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما