امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 03:20

Afrang Khabar

1402/4/12 15:20

مدیریت بحران استانداری تهران از تمدید صدور هشدار زرد هواشناسی در استان خبر داد و به بیماران تنفسی توصیه کرد از تردد غیرضروری درشهر خودداری کنند.

تداوم وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران

به گزارش افرنگ خبر /مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی در استان گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی تا چهارشنبه ۱۴ تیر در برخی ساعت‌ها، احتمال وزش باد شدید، نفوذ گرد و غبار از استان‌های مجاور و خیزش گرد و خاک و به دنبال آن کاهش کیفیت هوا بویژه در مناطق جنوبی و غربی استان تهران وجود دارد.

حامد یزدی مهر از شهروندان خواست در این مدت از توقف درحاشیه ساختمان‌های نیمه تمام، درختان فرسوده و تابلو‌های تبلیغاتی خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران به بیماران قلبی و تنفسی، سالمندان و بانوان باردار هم توصیه کرد در مواقع خیزش گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا از تردد غیرضروری در شهر خودداری کنند.

حامد یزدی مهر افزود: به علت گرمای بالای هوا، احتمال آتش سوزی در مراتع وجود دارد و شدت وزش باد موجب گسترش آتش سوزی می‌شود، بنابراین توصیه به مردم این است که از روشن کردن آتش در مناطق مرتعی و جنگلی خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران همچنین از گردشگران خواست حین تفریح و پس از اتمام پخت و پز، آتش ایجاد شده را با خاک و آب خاموش کنند.

از کشاورزان و باغداران خواسته شده از آتش زدن بقایای کشاورزی خودداری کنند.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما