امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 09:38

Afrang Khabar

1402/3/27 21:38

بررسی صلاحیت و برنامه‌های محمدعلی نیکبخت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار جلسه علنی سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

صلاحیت وزیر پیشنهادی کشاورزی سه شنبه بررسی می‌شود

به گزارش افرنگ خبر /جلسه این هفته مجلس روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه برگزار خواهد شد.

 
در این هفته گزارش کمیسیون صنایع و معادن درباره لایحه الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو، گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه تشکیل وزارت بازرگانی، لایحه الحاق ۵ تبصره به ماده ۲ قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان و لایحه دو فوریتی الحاق یک بند به تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۲ کل کشور در دستور کار نمایندگان است.
 
نمایندگان مجلس همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی درباره لایحه اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سهام سرمایه دور ششم بانک توسعه اسلامی، گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح دو فوریتی اصلاح ماده ۵ قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی، طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه صنعت، طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی، گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار و گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش را بررسی خواهند کرد.
 
نمایندگان در این هفته، تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت‌های پتروشیمی دولتی در فروش و صادرات محصولات و بررسی تقاضای دو فوریت در مورد لایحه تقویت اختیارات بانک مرکزی در مدیریت بازار ارز را در دستور کار خود دارند.
 
در ادامه دستور کار مجلس این هفته، وزرای ورزش و جوانان و امور خارجه برای پاسخگویی به سوال نمایندگان در جلسه صحن علنی مجلس حاضر خواهند شد.
 
روز سه شنبه جلسه بررسی برنامه و صلاحیت محمدعلی نیکبخت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی و اخذ رأی اعتماد با دعوت از رئیس جمهور برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما