امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 07:05

Afrang Khabar

به گزارش افرنگ خبر /

در پایان یک نظرسنجی انجام شده در بخش ورزشی افرنگ خبر ، مشخص شد که بیشتر مخاطبان ترجیح می‌دهند مربی بعدی تیم فوتبال استقلال، ایرانی باشد.

 پس از ناکامی استقلال در فتح جام حذفی و با توجه به اینکه آبی‌پوشان رقابت قهرمانی در لیگ برتر را نیز به رقیب دیرینه قرمزپوش خود باخته بودند، ریکاردو ساپینتو از استقلال جدا شد تا اکنون مدیران این تیم تهرانی به دنبال جانشینی برای سرمربی پرتغالی باشند.

دیروز (چهارشنبه) خوان رامون لوپس کارو، سرمربی سال‌های دور رئال مادرید و تیم ملی جوانان اسپانیا به ایران آمد و با حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال مذاکره کرد اما همچنان مدیران استقلال تاکید دارند که گزینه‌هایشان شامل مربیان خارجی دیگر و همچنین مربیان ایرانی است.

افرنگ خبر در همین راستا از مخاطبان خود پرسید که به نظر آنها «مربی بعدی استقلال بهتر است ایرانی باشد یا خارجی؟» طبیعی است که تمام پاسخ‌دهندگان به این پرسش، هوادار استقلال نباشند اما در حالت کلی می‌توان اینگونه نتیجه گرفت که حاصل جمع آرای شرکت‌کنندگان در نظرسنجی می‌تواند تا حدودی نشان‌دهنده نظر هواداران استقلال باشد.

که ۶۱ درصد افراد رای به مربی ایرانی دادند و نظر ۳۹ درصد مخاطبان عقد قرارداد با یک مربی خارجی بود.

مخاطبان کانال ورزشی افرنگ خبر در تلگرام بیش از کاربران سایت با مربی ایرانی موافق‌اند؛ ۶۸ درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی کانال ورزشی افرنگ خبر در تلگرام با عنوان «به نظر شما کدام گزینه برای هدایت استقلال مناسب است؟» به مربی ایرانی رای دادند و تنها ۳۲ درصد آنها با آمدن مربی خارجی به جای ساپینتو موافق هستند.

 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما